Зробити стартовою
26,34
29,34
РУС

Правила успіху від відомих людей: Лі Якокка

Екс-президент Ford Motor Company вважає, що люди часом відкушують більше, ніж можуть прожувати

Зовсім не обов'язково приймати кожну раціоналізаторську пропозицію. Але якщо не вигукнути: "Дуже добре придумано!" – і не поплескати автора ідеї по спині, він уже ніколи нічого не запропонує. Такого роду реакція показує людині, що вона щось означає.

Все управління, в кінцевому рахунку, зводиться до стимулювання активності інших людей.

Якщо завдання в тому, щоб підприємство рухалося вперед, головне – мотивувати співробітників.

Якщо позиція японського робітника виражається питанням: "Чим я можу допомогти", – позицію американського робітника найчастіше характеризує відмовка: "Це не моя справа".

Секретарі байдикують і займаються балачками – це явна ознака того, що установа загниває.

Люди часом відкушують більше, ніж можуть прожувати. Але будь-який начальник, який чогось вартий, завжди вважатиме за краще мати справу з людьми, які замахуються на зайве, ніж з тими, які намагаються зробити поменше.

Персонал підприємства – це як футбольна команда: гравці повинні грати як єдине ціле, а не збіговисько яскравих особистостей.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новину " Правила успіху від відомих людей: Лі Якокка". Інші Новини бізнесу дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Коновалова Христина

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь