Секрети успішних продажів: як вивести свій товар в Інтернет

Віртуальна аудиторія любить подарунки і не скупиться на компліменти

У попередніх випусках нашого проекту ми розповіли про те, як стати хорошим продавцем, як працювати з запереченнями покупців, що їм дозволяти по відношенню до вашого товару, і про те, як ефективно збільшити суми середнього чека. Сьогодні ж мова піде про таку невід'ємну частину торгівлі, як просування і продаж продукції / послуг в інтернеті. Способів заявити про свій товар / послугу багато, і про основні нам розповіли тренер з техніки продажів київського навчального центру Ірина Золотухіна, фахівець з просування сторінок в соцмережах Олег Прокопів і фахівець з продажу Лариса Третяк. Для просування можна огранізувати свій інтернет-магазин або сайт, розмістити рекламу, купити відвідування і вести сторінки в соціальних мережах. При цьому експерти відзначають: для швидкого і якісного ефекту підприємцю краще вибрати кілька способів просування товарів в інтернеті і постійно їх реформувати з урахуванням результатів, оскільки тільки комплекс заходів може дати максимальний результат .

САЙТ РОЗШИРИТЬ ТОРГОВЕЛЬНУ ТОЧКУ ДО БЕЗКІНЕЧНОСТІ

Реклама

В принципі будь-який продавець може підстьобнути свої продажі, продублювавши вітрину в інтернеті і розширити свою потенційну аудиторію далі свого міста і навіть країни. Якщо витрачатися на розробку сайту (від 25 тис. грн) дорого, то можна скористатися готовими платформами і зробити його своїми руками. "Сайт можна зробити безкоштовно за допомогою так званих конструкторів сайтів, яких у вільному доступі близько десятка, – пояснює фахівець з продажу Лариса Третяк. – Більшість працює по одному і тому ж принципу: після того, як обрано назву сайту, а робити придумає, за яким іменем (адресою) його можна буде знаходити (воно повинно бути вільно і не використовуватися іншими), можна приступити і до наповнення. У розпорядженні будуть всі необхідні інструменти, починаючи від фону сторінки, закінчуючи ілюстраціями, фото і відеоефектами і іншим". Дизайн і опис ви вибираєте на свій розсуд. Це може бути зовсім просто: фото і опис товару, його ціна і способи покупки, а може бути (навіть при безкоштовному хостингу) наповнення сторінки різною цікавою інформацією (фото, відео і тексти), позначення новинок, топів продажів, акцій, можливість чатів або відгуків, ведення блогу господаря такого інтрнет-магазину і т.д.

ЧАС.На те, щоб створити такий ресурс, потрібно не дуже багато часу. Це, звичайно, не 15 хв, як обіцяється на платформах по створенню сайтів, але і не тижні/місяці. Все залежить від наповнення, яке хоче господар такого магазину. "Швидше за все зробити сайт-візитку, – розповідає фахівець з навчання ефективному продажу Ірина Золотухіна. – Там зазвичай розташовується коротка інформація про товар/послугу, його відмінність від інших на ринку, іноді – прайс і обов'язково контактна інформація". Якщо мова йде про сайт/інтернет-магазин, то часу на його створення і наповнення витратиться більше: "Кожен товар повинен бути описаний, проілюстрований, мати ціну по прайсу і акційну, – каже Ірина. – А це вже не на 5 хв. справ. Хоча потім буде легше: новинки додавати – це вже не з нуля виставляти товари".

В ЧОМУ ПІДСТУП.Мінусів тут два . Перший – про те , що ви зробили сайт безкоштовно і самостійно , буде свідчити закінчення вашої адреси в пошуковому рядку . Там буде написано придумане вами ім'я сайту і обов'язкова вказівка материнської платформи – конструктора . Позбутися від цього можна , тільки " відкупившись " і заплативши за хостинг . Другий момент – створення будь-якого сайту аж ніяк не означає , що тепер справи підуть вгору . Сайтом обов'язково потрібно займатися щодня , перетворивши його в частину своєї роботи.

Реклама

new_image5_141

На піку популярності . Просування товарів в соціальних мережах.

ІНТЕРНЕТ: ЯК ЗАЛУЧИТИ АУДИТОРІЮ

Реклама

Є кілька способів " заявити " потенційним клієнтам , що з'явився новий сайт , який спеціалізується на продажу певного товару / групи товарів або послуг .

СПАМ.Один з варіантів – розсилка. В інтернеті іноді можна зустріти у відкритому доступі бази контактів (е-мейли, номери мобільних телефонів та ПІБ), можна таку базу купити. В основному це списки клієнтів інших магазинів або інтернет-магазинів (покупці добровільно залишають свої дані для розсилок і акцій). "Але підприємець купує таку базу на свій страх і ризик, – пояснює Лариса Третяк. – Перевірити, наскільки актуальна ця база, практично неможливо. Може, їй вже років 10, і велика частка номерів і поштових скриньок вже давно неактуальна". Друга небезпека – те, що купівельний сегмент бази може не підійти. Наприклад, ця була база магазину бюджетногр дитячого одягу, а новий покупець бази буде розсилати його клієнтам рекламу наддорогих шин для комбайнів. Ясна річ, що дзвінків після розсилки не буде. Виходить, кошти були витрачені даремно, а гроші за бази просять чималі (вартість залежить від кількості контактів, а також від продавця, і може становити як 5 тисяч, так і 15 тисяч гривень за 40 тисяч контактів). До того ж така розсилка може і нашкодити вашому сайту, якщо багато відзначать, що надісланий вами лист – це спам. Набагато безпечніше і ефективніше – збирати базу самостійно. Це складно і довго, але якщо докласти зусиль – все вийде (в цьому допоможуть соцмережі, наприклад) .

ПЛАТА ЗА ВХІД НА САЙТ.Є ще один спосіб просування сайту – плата за заходи. "Для цього продавець вносить на свій рахунок на платформі, яка спеціалізується на "кліках", реальні або віртуальні гроші, і фрілансери, які заробляють таким способом, заходять на ваш сайт", – пояснює тренер з продажу. За умовами "кліка" на сайті потрібно побути певний час, подивитися і погортати сторінки. В результаті у сайтів, які платять за переходи, зростає відвідуваність, вони піднімаються в рейтингу і краще пропонуються пошуковими системами, а у фрілансера з миру по нитці збирається гонорар. "При цьому грошей може бути витрачено багато, а торгівля все одно буде поганий. Рідко коли власнику везе, що такі клієнти стануть постійною аудиторією сайту. Так що такий варіант можна розглядати, як частину просування, але не як панацею для впізнаваності бренду" , – попереджає Ірина Золотухіна.

e-commerce-1606962

Просування . Коштує дорого , але всі отримують бажаний ефект.

НА ДОПОМОГУ: ЗІРКИ І ПОРТАЛИ ПРОДАЖ

Крім інших способів просування товару / послуги, фахівці з техніки продажів радять не списувати з рахунків портали продажів і платну рекламу. "В принципі, варіант дати платну рекламу на іншому сайті, аудиторія якого підходить під ваш купівельний сегмент, непоганий, – пояснює тренер по інтернет-продажу Олег Прокопів. – Завдяки такому способу дійсно можна збільшити переходи на сайт або залучити реального покупця. Після цього основна задача буде – утримати його увагу всіма можливими способами. Дешевше вийде розмістити оголошення про продаж на всіх розкручених порталах продажів і дошках оголошень. Але вивішувати не реклама сайту або інтернет-магазину в цілому, за що на деяких може стягуватися плата, а тільки якийсь оригінальний товар, з описом і ціною. Нижче опису повинно бути вказано, що більше подібних товарів можна знайти на сайті або сторінці в соцмережі. Останній варіант кращий: модератори порталу продажів можуть не пропустити оголошення з рекламою сайту і не опублікувати оголошення. А посилання на сторінки в соцмережах пропускають частіше".

Через переходи залучаємо на сайт покупця.

ПРОДАЖІ З "ЗІРКАМИ".Деякі продавці дорогих і ексклюзивних товарів/послуг, чия передбачувана аудиторія – заможна і дуже заможна публіка, – приваблюють потрібну аудиторію через відомих осіб. Це може бути зірка естради/телеведучий/активіст в якійсь області/високопоставлена особа тощо. "За певну суму, частіше в доларах з трьома нулями, ваш товар/послугу розрекламує відома особистість, – пояснює Олег. – Це може бути пост в соцмережі про те, наскільки добре товар підходить до інтер'єру або як задоволена залишилася послугою вашої компанії зірка. Коментар може доповнюватися фото, а може немає. Чим більш пафосною буде реклама, тим дорожче це обійдеться підприємцю. Природно, перед тим як зважитися на таку рекламу, потрібно подумати, наскільки взагалі вона вигідна". Якщо все "вигорить", до вас звернуться заможні друзі зірки і навіть її прихильники і фани, які готові віддати будь-які гроші за те, що будуть володіти таким товаром або скористаються такою ж послугою, що і їх кумир. Але, як зізнаються експерти, найчастіше продажами ледь вдається відбити гроші, витрачені на зірку .

new_image_254

Вивішуємо фото товару з описом і ціною.

СТОРІНКИ В СОЦМЕРЕЖАХ

На піку популярності сьогодні, за словами фахівців, просування товару через сторінки в соцмережах. Поле для діяльності в такому випадку широке: це може бути особиста сторінка продавця, де, крім іншої інформації, він постійно викладає свій товар з описом або рекламує фразою і посиланням на сайт, або ж офіційна сторінка магазину в соцмережі. Крім того, це може бути також повноцінна група або сторінка товару / послуги, яку веде продавець або спеціально найнятий менеджер по роботі з соцмережами (фахівець СММ). В такому випадку там буде розміщуватися вся необхідна інформація про товар (частіше в повному обсязі) і бути присутнім посилання переходу на сайт.

Щоб ваші зусилля не пропали даром , особиста сторінка продавця товарів / послуг та окрема сторінка магазину повинні бути правильно оформлені , попереджають експерти : краще , якщо це класичний стиль ( торгова марка або найменування на обкладинці і товар або модель з товаром на профілі ) . Простір назв має бути зрозумілим і відображати спеціалізацію сторінки .

БОРОТЬБА ЗА ВІДВІДУВАННЯ.Природно, як і в випадку з власним сайтом, група або сторінка в соціальних мережах повинна бути відвідуваною. "Завдання того, хто цим займається – постійно залучати потенційних покупців, – говорить Олег Прокопів. – Тут є свої способи і фішки. Наприклад, непогано працюють оголошення, основний посил якого звучить так: зайдіть на сторінку, поставте "лайк" і перепис посилання у себе на стіні, а через якийсь час буде проводитися розіграш зазначеного призу, який зможете виграти і ви. Це хороший хід, оскільки безкоштовно ніхто не відмовиться спробувати удачу і отримати приз. До того ж, така стратегія допомагає значно розширити охоплення людей, які побачать вашу сторінку: деякі з них дійсно можуть зайти на сторінку / сайт і вибрати товар або, принаймні, запам'ятають, де його можна купити. Але потрібно пам'ятати: розіграти приз потрібно обов'язково, тому що негативна реклама в соціальних мережах працює набагато швидше реклами позитивної .

new_image4_175

Стратегія . Допомагає розширити коло людей , які зайдуть на сайт.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Допомога під час війни
Більше новин
Фінанс-дайджест
Більше новин
Industry
Більше новин
Квартирне питання
Більше новин
Час заробляти
Техно
Більше новин
Комуналка
Більше новин
Наші гроші
Більше новин
Війна в Україні
Більше новин
Money-лайфхакер💰
Головне про гроші
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
53,45
52,91
51,01
27,60
55,88
53,88
54,88
26,89
56,49
55,07
54,99
27,76
56,90
54,90
54,09
28,64
56,99
55,99
56,68
28,98
59,88
56,91
56,99
28,79
59,99
57,99
57,99
29,47
59,99
57,99
57,99
29,48
60,99
59,99
59,99
29,48
-
51,80
51,11
26,81
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
ТОП-5 у сфері IT
Затребувані спеціалізації
Програмування

Програмування

Інженер

Інженер

Системи управління підприємствами

Системи управління підприємствами

Web-інженер

Web-інженер

Web-майстер

Web-майстер

Актуальні пропозиції 🔥
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Must Know
Штрафи для власників тварин в Україні

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн
Детальніше
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

64187.7

Dogecoin (DOGE)

0.15

Ethereum (ETH)

3080.21

Litecoin (LTC)

81.18

Ripple (XRP)

0.5

Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти