Зробити стартовою
26,34
29,51
РУС

Секрети успішних продажів: як вивести свій товар в Інтернет

Віртуальна аудиторія любить подарунки і не скупиться на компліменти

Продажі в мережах. Допоможуть підприємцю заявити про себе і своєї
Продажі в мережах. Допоможуть підприємцю заявити про себе і своєї.

У попередніх випусках нашого проекту ми розповіли про те, як стати хорошим продавцем, як працювати з запереченнями покупців, що їм дозволяти по відношенню до вашого товару, і про те, як ефективно збільшити суми середнього чека. Сьогодні ж мова піде про таку невід'ємну частину торгівлі, як просування і продаж продукції / послуг в інтернеті. Способів заявити про свій товар / послугу багато, і про основні нам розповіли тренер з техніки продажів київського навчального центру Ірина Золотухіна, фахівець з просування сторінок в соцмережах Олег Прокопів і фахівець з продажу Лариса Третяк. Для просування можна огранізувати свій інтернет-магазин або сайт, розмістити рекламу, купити відвідування і вести сторінки в соціальних мережах. При цьому експерти відзначають: для швидкого і якісного ефекту підприємцю краще вибрати кілька способів просування товарів в інтернеті і постійно їх реформувати з урахуванням результатів, оскільки тільки комплекс заходів може дати максимальний результат.

САЙТ РОЗШИРИТЬТОРГОВЕЛЬНУТОЧКУДОБЕЗКІНЕЧНОСТІ

В принципі будь-який продавець може підстьобнути свої продажі, продублювавши вітрину в інтернеті і розширити свою потенційну аудиторію далі свого міста і навіть країни. Якщо витрачатися на розробку сайту (від 25 тис. грн) дорого, то можна скористатися готовими платформами і зробити його своїми руками. "Сайт можна зробити безкоштовно за допомогою так званих конструкторів сайтів, яких у вільному доступі близько десятка, – пояснює фахівець з продажу Лариса Третяк. – Більшість працює по одному і тому ж принципу: після того, як обрано назву сайту, а робити придумає, за яким іменем (адресою) його можна буде знаходити (воно повинно бути вільно і не використовуватися іншими), можна приступити і до наповнення. У розпорядженні будуть всі необхідні інструменти, починаючи від фону сторінки, закінчуючи ілюстраціями, фото і відеоефектами і іншим". Дизайн і опис ви вибираєте на свій розсуд. Це може бути зовсім просто: фото і опис товару, його ціна і способи покупки, а може бути (навіть при безкоштовному хостингу) наповнення сторінки різною цікавою інформацією (фото, відео і тексти), позначення новинок, топів продажів, акцій, можливість чатів або відгуків, ведення блогу господаря такого інтрнет-магазину і т.д.

ЧАС.На те, щоб створити такий ресурс, потрібно не дуже багато часу. Це, звичайно, не 15 хв, як обіцяється на платформах по створенню сайтів, але і не тижні/місяці. Все залежить від наповнення, яке хоче господар такого магазину. "Швидше за все зробити сайт-візитку, – розповідає фахівець з навчання ефективному продажу Ірина Золотухіна. – Там зазвичай розташовується коротка інформація про товар/послугу, його відмінність від інших на ринку, іноді – прайс і обов'язково контактна інформація". Якщо мова йде про сайт/інтернет-магазин, то часу на його створення і наповнення витратиться більше: "Кожен товар повинен бути описаний, проілюстрований, мати ціну по прайсу і акційну, – каже Ірина. – А це вже не на 5 хв. справ. Хоча потім буде легше: новинки додавати – це вже не з нуля виставляти товари".

В ЧОМУ ПІДСТУП.Мінусівтутдва.Перший-про те,щовизробилисайтбезкоштовноісамостійно,будесвідчитизакінченнявашої адресивпошуковому рядку.Тамбуденаписанопридуманевамиім'ясайтуіобов'язкова вказівкаматеринськоїплатформи-конструктора.Позбутисявідцьогоможна,тільки"відкупившись"ізаплатившизахостинг.Другиймомент-створеннябудь-якогосайтуаж ніяк неозначає,щотеперсправипідутьвгору.Сайтомобов'язковопотрібнозайматисящодня,перетворившийоговчастинусвоєїроботи.

new_image5_141

Напікупопулярності.Просуваннятоваріввсоціальнихмережах.

ІНТЕРНЕТ: ЯК ЗАЛУЧИТИ АУДИТОРІЮ

Єкількаспособів"заявити"потенційнимклієнтам,щоз'явивсяновийсайт,якийспеціалізуєтьсянапродажупевноготовару/групитоварівабопослуг.

СПАМ.Один з варіантів – розсилка. В інтернеті іноді можна зустріти у відкритому доступі бази контактів (е-мейли, номери мобільних телефонів та ПІБ), можна таку базу купити. В основному це списки клієнтів інших магазинів або інтернет-магазинів (покупці добровільно залишають свої дані для розсилок і акцій). "Але підприємець купує таку базу на свій страх і ризик, – пояснює Лариса Третяк. – Перевірити, наскільки актуальна ця база, практично неможливо. Може, їй вже років 10, і велика частка номерів і поштових скриньок вже давно неактуальна". Друга небезпека – те, що купівельний сегмент бази може не підійти. Наприклад, ця була база магазину бюджетногр дитячого одягу, а новий покупець бази буде розсилати його клієнтам рекламу наддорогих шин для комбайнів. Ясна річ, що дзвінків після розсилки не буде. Виходить, кошти були витрачені даремно, а гроші за бази просять чималі (вартість залежить від кількості контактів, а також від продавця, і може становити як 5 тисяч, так і 15 тисяч гривень за 40 тисяч контактів). До того ж така розсилка може і нашкодити вашому сайту, якщо багато відзначать, що надісланий вами лист – це спам. Набагато безпечніше і ефективніше – збирати базу самостійно. Це складно і довго, але якщо докласти зусиль – все вийде (в цьому допоможуть соцмережі, наприклад).

ПЛАТА ЗА ВХІД НА САЙТ.Є ще один спосіб просування сайту – плата за заходи. "Для цього продавець вносить на свій рахунок на платформі, яка спеціалізується на "кліках", реальні або віртуальні гроші, і фрілансери, які заробляють таким способом, заходять на ваш сайт", – пояснює тренер з продажу. За умовами "кліка" на сайті потрібно побути певний час, подивитися і погортати сторінки. В результаті у сайтів, які платять за переходи, зростає відвідуваність, вони піднімаються в рейтингу і краще пропонуються пошуковими системами, а у фрілансера з миру по нитці збирається гонорар. "При цьому грошей може бути витрачено багато, а торгівля все одно буде поганий. Рідко коли власнику везе, що такі клієнти стануть постійною аудиторією сайту. Так що такий варіант можна розглядати, як частину просування, але не як панацею для впізнаваності бренду" , – попереджає Ірина Золотухіна.

e-commerce-1606962

Просування.Коштуєдорого,алевсі отримуютьбажанийефект.

НА ДОПОМОГУ: ЗІРКИ І ПОРТАЛИ ПРОДАЖ

Крім інших способів просування товару / послуги, фахівці з техніки продажів радять не списувати з рахунків портали продажів і платну рекламу. "В принципі, варіант дати платну рекламу на іншому сайті, аудиторія якого підходить під ваш купівельний сегмент, непоганий, – пояснює тренер по інтернет-продажу Олег Прокопів. – Завдяки такому способу дійсно можна збільшити переходи на сайт або залучити реального покупця. Після цього основна задача буде – утримати його увагу всіма можливими способами. Дешевше вийде розмістити оголошення про продаж на всіх розкручених порталах продажів і дошках оголошень. Але вивішувати не реклама сайту або інтернет-магазину в цілому, за що на деяких може стягуватися плата, а тільки якийсь оригінальний товар, з описом і ціною. Нижче опису повинно бути вказано, що більше подібних товарів можна знайти на сайті або сторінці в соцмережі. Останній варіант кращий: модератори порталу продажів можуть не пропустити оголошення з рекламою сайту і не опублікувати оголошення. А посилання на сторінки в соцмережах пропускають частіше".

Черезпереходизалучаємонасайтпокупця.

ПРОДАЖІ З "ЗІРКАМИ".Деякі продавці дорогих і ексклюзивних товарів/послуг, чия передбачувана аудиторія – заможна і дуже заможна публіка, – приваблюють потрібну аудиторію через відомих осіб. Це може бути зірка естради/телеведучий/активіст в якійсь області/високопоставлена особа тощо. "За певну суму, частіше в доларах з трьома нулями, ваш товар/послугу розрекламує відома особистість, – пояснює Олег. – Це може бути пост в соцмережі про те, наскільки добре товар підходить до інтер'єру або як задоволена залишилася послугою вашої компанії зірка. Коментар може доповнюватися фото, а може немає. Чим більш пафосною буде реклама, тим дорожче це обійдеться підприємцю. Природно, перед тим як зважитися на таку рекламу, потрібно подумати, наскільки взагалі вона вигідна". Якщо все "вигорить", до вас звернуться заможні друзі зірки і навіть її прихильники і фани, які готові віддати будь-які гроші за те, що будуть володіти таким товаром або скористаються такою ж послугою, що і їх кумир. Але, як зізнаються експерти, найчастіше продажами ледь вдається відбити гроші, витрачені на зірку.

new_image_254

Вивішуємофототоварузописоміціною.

СТОРІНКИ В СОЦМЕРЕЖАХ

На піку популярності сьогодні, за словами фахівців, просування товару через сторінки в соцмережах. Поле для діяльності в такому випадку широке: це може бути особиста сторінка продавця, де, крім іншої інформації, він постійно викладає свій товар з описом або рекламує фразою і посиланням на сайт, або ж офіційна сторінка магазину в соцмережі. Крім того, це може бути також повноцінна група або сторінка товару / послуги, яку веде продавець або спеціально найнятий менеджер по роботі з соцмережами (фахівець СММ). В такому випадку там буде розміщуватися вся необхідна інформація про товар (частіше в повному обсязі) і бути присутнім посилання переходу на сайт.

Щобвашізусилляне пропалидаром,особистасторінкапродавцятоварів/послугтаокремасторінкамагазинуповиннібутиправильнооформлені,попереджаютьексперти:краще,якщоцекласичнийстиль(торговамаркаабонайменуваннянаобкладинціітоварабомодельзтоваромнапрофілі).Простір назвмаєбутизрозумілимівідображатиспеціалізаціюсторінки.

БОРОТЬБА ЗА ВІДВІДУВАННЯ.Природно, як і в випадку з власним сайтом, група або сторінка в соціальних мережах повинна бути відвідуваною. "Завдання того, хто цим займається – постійно залучати потенційних покупців, – говорить Олег Прокопів. – Тут є свої способи і фішки. Наприклад, непогано працюють оголошення, основний посил якого звучить так: зайдіть на сторінку, поставте "лайк" і перепис посилання у себе на стіні, а через якийсь час буде проводитися розіграш зазначеного призу, який зможете виграти і ви. Це хороший хід, оскільки безкоштовно ніхто не відмовиться спробувати удачу і отримати приз. До того ж, така стратегія допомагає значно розширити охоплення людей, які побачать вашу сторінку: деякі з них дійсно можуть зайти на сторінку / сайт і вибрати товар або, принаймні, запам'ятають, де його можна купити. Але потрібно пам'ятати: розіграти приз потрібно обов'язково, тому що негативна реклама в соціальних мережах працює набагато швидше реклами позитивної.

new_image4_175

Стратегія.Допомагаєрозширитикололюдей,якізайдутьнасайт.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новину " Секрети успішних продажів: як вивести свій товар в Інтернет". Інші Новини бізнесу дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Юлія Полєхіна

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь