Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь
Зробити стартовою
27,26
31,04
РУС

Поради підприємцям-початківцям: що таке бек-офіс

Експерти розповідають, як правильно передати частину бізнес-процесів на аутсорсинг

Поради підприємцям-початківцям: що таке бек-офіс //smm.ollcdn.net/img/article/11942/89_main_new.1543762900.jpg //smm.ollcdn.net/img/article/11942/89_tn.1543762900.jpg Бізнес Експерти розповідають, як правильно передати частину бізнес-процесів на аутсорсинг

Колималийбізнесзростає,підприємціхапаютьсязаголову,аджене справляютьсязобов'язками.Розвантажитиграфіквласниківбізнесупокликаніможливостібек-офісу,деєпослугибухгалтерії,юрсупроводу,айтіконсультування.Про те,якпередатичастинубізнес-процесівнааутсорсинг,намрозповілагендиректорNota GroupТетянаАндріанова.

СУТЬ

Щотакебек-офіс?Йдетьсяпроbusiness process outsourcing.Цепередачачастинивнутрішніхпроцесівзовнішньомупідряднику.

"Наприклад,єIT-компанія.Дляведеннябізнесупотрібніпослугибухгалтера,юриста,фінансиста.Алечастонемаєсенсутриматицихлюдейуштаті,аджевони незавантаженіна100%.Авразівиникненняскладнихпитань,підприємцюдоводитьсязвертатисядо зовнішніхпідрядників,якщоусвогофахівцянемаєпотрібноїкваліфікації,наприклад,вюриспруденції.Тодібізнесменнаймаєкомпанію,вштатіякоїєвсі співробітникидлясупроводубізнесу",-роз'яснюєАндріанова.

Бек-офісможенадаватиюридичний,фінансовий,тендерний,кадровий супровід,атакожзайматисярозслідуваннямикорпоративнихшахрайствтавпровадженням.

"Врезультатібізнесменможезалишитивштатіайті-компаніїтількилюдей,яківиробляютьпродукт-наприклад,програмнезабезпечення.Аіншимипроцесамиможезайматисябек-офіс",-уточнюєексперт.

ГРОШІ

Послугибек-офісуактуальнідлявеликогоімалогобізнесу,зазначаютьексперти.Тобто,певніпроцесиназовнішнійсупровідможутьвіддатиресторани,магазини,станціїтехобслуговування,клініки,ітакеобслуговуванняпідприємцюобійдетьсядешевше,ніжнайманняаналогічнихспівробітниківвштат.

"Припустимо,вштатікомпаніїпрацюютьюристіфінансист,зарплатаякихстановить20тис.грнна місяць.Щеблизько15тис.грнщомісяцяобходитьсяїхутримання-робочемісця,зв'язок,податки.Аякщокомпаніяприймаєрішенняпрацюватизбек-офісом,витратинаутриманняспівробітниківскорочуються",-пояснюєАндріанова.

Такожекспертзвертаєувагу,щовцихштатнихвитратахвласникповиненвраховуватиізбільшеннявитратнафахівців,коликомпаніяйдевзростання.

"Скажімо,юристкомпаніїобробляє30документіввмісяць.Алейдерозширеннябізнесуітребаоброблятище15документівщомісяця.Тодідоведетьсябратинароботущеюриста,якийбуденедозавантажений,алетягнетаку ж кількістьвитрат.Аякщопідприємецьпередаєщоденніпроцесикомпаніїбек-офісу,можнадомовлятисяпро виконанняпевної кількостіроботиіплатититількизацейобсяг.Тодівитратибудутьструктурованіі нероздуті",-говоритьАндріанова.

ВИБІР

Ефективноюспівпрацязбек-офісомможебути,тількиякщоціпослугивиконуютьпрофесіонали.Томупередпідписаннямдоговорузвиконавцямипідприємецьповиненуважновибратикоманду.

"Слідретельновивчитипропозиціюнаринкупослуг,дізнатисякількістьлюдейвштатібек-офісу,поцікавитисяйогорепутацією.Ащеважливоособистознайомитисязкомандою,щобвходібесідиоцінити,чи дійсноцепрофесіонали",-пояснюєАндріанова.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини на наших сторінках Facebook, Twitter, Telegram

Ви зараз переглядаєте новину " Поради підприємцям-початківцям: що таке бек-офіс". Інші Новини бізнесу дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Коновалова Христина

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
Загрузка...