Поради підприємцям-початківцям: шукаємо особистого помічника

3 Грудня 2017, 07:33

Про підводні камені пошуку помічника розповідає автор курсу Smart Assistant Петро Синегуб

<p style="text-align: justify;">www.marieclaire.ru</p>
www.marieclaire.ru

Найчастіше підприємці, створюючи новий бізнес, навіть не замислюються, наймати або не наймати особистого помічника. Але експерти відзначають: делегування обов'язків так званій правій руці підвищує ефективність бізнесу і звільняє час для реалізації важливих завдань. Про підводні камені пошуку помічника розповідає автор курсу Smart Assistant Петро Синегуб.

Причини

Більше 90% власників бізнесу вважають, що особистий помічник їм не потрібен. А все тому, що у керівників склалося хибне уявлення про саму професію асистента.

"Они думают, что личный помощник равно секретарь. Но на деле ассистент — это специалист, выполняющий сложные и ответственные задачи, тем самым освобождая время руководителя", — говорит Синегуб.

За його словами, основне завдання підприємця – розробка стратегії бізнесу і контроль за виконанням даної дорожньої карти: "Але коли він занурюється в операційну і рутину, часу на глобальні цілі не залишається. Від цього страждає сам бізнес". Як приклад експерт наводить розрахунки: "Якщо підприємець працює один, ефективність виконання завдань становить 100%. З приходом помічника він може делегувати 20% справ і таким чином реально звільнити 20% робочого часу все з тією ж ефективністю виконання. В результаті власник може вкладати сили в першочергові завдання", – зазначає Синегуб.

Пошуки

Коли підприємець все ж приймає рішення найняти особистого помічника, виникає питання, як знайти ідеального фахівця. І тут важливо звернути увагу на наступні критерії відбору.

Перше: помічник повинен бути доповнюючим фахівцем.

"Руководитель может подбирать ассистента по навыкам и качествам, которые в нем самом развиты слабо. К примеру, в 9 из 10 случаев руководители нуждаются в помощниках с сильными администраторскими и исполнительными навыками. Это важно, чтобы организовывать поездки и мероприятия, следить за выполнением задач, оптимизировать время шефа. Найдя такого помощника, предприниматель сможет спокойно сосредоточиться на своих сильных сторонах, например на создании новых продуктов", — разъясняет Синегуб.

Бувають також помічники-комунікатори: вони корисні для виконання HR-функцій. Адже вони наймають персонал, допомагають на переговорах, доносять ідеї керівника до команди.

Друге: асистент повинен відповідати цінностям команди.

"У каждой компании свои ценности. И желательно подбирать команду, опираясь на эти ценности. Особенно это касается личного помощника, ведь он чаще остальных взаимодействует с руководителем. А иногда выполняет и личные поручения, о чем остальным знать не обязательно", — отмечает Синегуб.

При цьому цінності кандидата можна перевірити ще на співбесіді з допомогою запитань-ситуацій.

"Человек рассказывает, как бы он поступил в том или ином случае. После рекрутер определяет, обладает ли человек нужными ценностями", — поясняет эксперт.

Третє: асистент повинен бути гідний довіри. На думку Синегуба, не потрібно довіру напрацьовувати - її просто потрібно не порушувати: "Якщо асистент пройшов всі етапи найму, він вже може викликати довіру. Але щоб не було неприємних сюрпризів, все ж не завадить його іноді перевіряти".

Ви зараз переглядаєте новину "Поради підприємцям-початківцям: шукаємо особистого помічника". Інші Новини бізнесу дивіться в блоці "Останні новини"

Автор:

Коновалова Христина

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...