Найчастіше підприємці , створюючи новий бізнес , навіть не замислюються , наймати або не наймати особистого помічника . Але експерти відзначають : делегування обов'язків так званій правій руці підвищує ефективність бізнесу і звільняє час для реалізації важливих завдань . Про підводні камені пошуку помічника розповідає автор курсу Smart Assistant Петро Синегуб .
Причини
"Они думают, что личный помощник равно секретарь. Но на деле ассистент — это специалист, выполняющий сложные и ответственные задачи, тем самым освобождая время руководителя", — говорит Синегуб.
За його словами, основне завдання підприємця – розробка стратегії бізнесу і контроль за виконанням даної дорожньої карти: "Але коли він занурюється в операційну і рутину, часу на глобальні цілі не залишається. Від цього страждає сам бізнес". Як приклад експерт наводить розрахунки: "Якщо підприємець працює один, ефективність виконання завдань становить 100%. З приходом помічника він може делегувати 20% справ і таким чином реально звільнити 20% робочого часу все з тією ж ефективністю виконання. В результаті власник може вкладати сили в першочергові завдання", – зазначає Синегуб.
Пошуки
Перше : помічник повинен бути доповнюючим фахівцем .
"Руководитель может подбирать ассистента по навыкам и качествам, которые в нем самом развиты слабо. К примеру, в 9 из 10 случаев руководители нуждаются в помощниках с сильными администраторскими и исполнительными навыками. Это важно, чтобы организовывать поездки и мероприятия, следить за выполнением задач, оптимизировать время шефа. Найдя такого помощника, предприниматель сможет спокойно сосредоточиться на своих сильных сторонах, например на создании новых продуктов", — разъясняет Синегуб.
"У каждой компании свои ценности. И желательно подбирать команду, опираясь на эти ценности. Особенно это касается личного помощника, ведь он чаще остальных взаимодействует с руководителем. А иногда выполняет и личные поручения, о чем остальным знать не обязательно", — отмечает Синегуб.
"Человек рассказывает, как бы он поступил в том или ином случае. После рекрутер определяет, обладает ли человек нужными ценностями", — поясняет эксперт.
Третє : асистент повинен бути гідний довіри . На думку Синегуба , не потрібно довіру напрацьовувати – її просто потрібно не порушувати : " Якщо асистент пройшов всі етапи найму , він вже може викликати довіру . Але щоб не було неприємних сюрпризів , все ж не завадить його іноді перевіряти " .
Читайте також:
- Кабмін змінив митні правила для бізнесу
- Заколотом в "ЛНР" російські спецслужби підставили Путіна на очах у всього світу – експерт
- Україна вдвічі покращила позицію в рейтингу оподаткування
- Бізнес в Україні чекає майже 30 тисяч перевірок
- В Україні запрацював офіційний портал для малого і середнього бізнесу