Starbucks відмовився від України: стала відома причина

12 Вересня 2018, 09:56

У Національній інвестраді поки не бачать перспектив появи легендарних кав'ярень в Україні

<p style="text-align: justify;">фото AFP</p>
фото AFP

Компанія Starbuсks, яка відмовилася від роботи в Україні, у своєму рішенні виходила з того, що її продукція є дорогою для українського споживача. Про це заявила голова офісу Національної інвестиційної ради Юлія Ковалів.

"Уже ЗМІ кілька разів повідомляли про вихід Starbucks на ринок, і мер [Києва Віталій Кличко] про це також говорив, але пізніше Starbucks повідомляв, що не виходить на ринок України", – сказала Ковалів в ефірі " "Радіо НВ".

За словами Ковалів, виходячи з конкуренції, яка є сьогодні, продукція Starbucks є досить дорогою для споживача.

"На сьогодні чітких термінів і бачень виходу на ринок немає, але якщо подивитися на ринок України, то зрозуміло, що для цієї компанії він не є великим", – сказала вона.

Як відомо, Starbucks є одним з найбільш очікуваних брендів на ринку України  поряд з IKEA, яка планує візит в Україну, і H & M, який вже відкрився в Києві. Станом на грудень 2016 року мережа Starbucks об'єднувала понад 24 тисяч торгових точок по всьому світу. Кафе Starbucks стали символом Нью-Йорка разом зі статуєю Свободи, жовтими таксі і хмарочосами.

При цьому в 2013 році в Києві з'явилася кав'ярня з ім'ям Starbucks. Але, як виявилося, в закладі продавалися різні види кави, в тому числі і Starbucks, а саме це місце не було офіційною кав'ярнею компанії.

Втім, незважаючи на офіційні відмови, мер Києва Віталій Кличко впевнений, що мережа кав'ярень Starbucks рано чи пізно вийде на український ринок.

Ви зараз переглядаєте новину "Starbucks відмовився від України: стала відома причина". Інші Новини бізнесу дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...