Українські офіси активно переходять на месенджери

11 Вересня 2017, 07:44

Опитування показало, якими засобами цифрової комунікації користуються українці на роботі

<div id="gt-res-content">
<div id="gt-res-dir-ctr" class="trans-verified-button-small" dir="ltr"><span id="result_box" lang="uk"><span>Акаунти</span> <span>в</span> <span>месенджерах</span> <span>українці</span> <span>використовують</span> <span>і</span>
Акаунти в месенджерах українці використовують і

Спілкування - важлива складова робочого процесу. Співробітники здійснюють комунікацію з клієнтами, колегами, партнерами та ін. Сучасні технічні засоби і програмне забезпечення пропонують безліч варіантів того, в якому форматі це можна реалізувати. Наприклад, ділове листування, спілкування в месенджерах, онлайн-наради та т. д. У своєму новому опитуванні фахівці Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна дізналися, які саме сучасні інструменти спілкування використовують в своїй роботі українці.

Сьогодні велика частина робочого спілкування здійснюється за допомогою різних онлайн-інструментів. Компанії створюють для співробітників і офіційну пошту. З одного боку, це роблять, щоб захистити ділову переписку, а з іншого - щоб оптимізувати процес інтеграції в комунікаційні потоки організації, адже таким чином колеги отримують доступ до контактних даних один одного через адресну книгу і ін.

Сьогодні існує чимало сервісів, що дозволяють прив'язати робочу пошту до особистої. У зв'язку з цим тимчасові рамки робочого спілкування зміщуються, а нерідко і зовсім стають розмитими. І, як свідчать результати опитування, більша частина респондентів (77%) вважають за краще не прив'язувати робочу пошту до особистої.

10118471

Ще один оперативний спосіб спілкуватися під час робочого процесу - це використання різних месенджерів. Це може бути зручно, якщо над вирішенням завдання працюють представники різних департаментів або співробітники з різних регіонів. Так, 79% опитаних відзначили, що використовують месенджери в діловому спілкуванні. У той же час деякі з них використовують не тільки в роботі, а й у вільний час.

10118476

У ТОП-3 месенджерів, які використовуються учасниками опитування для вирішення робочих питань, увійшли Skype, Viber і Facebook Messenger - 75%, 57% і 25% відповідно. Але дані месенджери також використовуються і для особистого спілкування. За допомогою Slack, Telegram і Lync спілкується менша кількість респондентів.

10118481

Опитування показало, що особисті електронні скриньки респонденти переважно намагаються не включати в процес робочої комунікації, тоді як особисті акаунти в месенджерах використовуються і у вирішенні робочих питань. Сучасні технології та засоби комунікації дозволяють оперативно реагувати на робочі запити, але також можуть розмивати кордони між робочим і вільним часом.

Ви зараз переглядаєте новину "Українські офіси активно переходять на месенджери". Інші Новини бізнесу дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...