Центральний офіс Coca-Cola пояснив появу в соціальних мережах компанії карти Росії з територією окупованого Криму, повідомляє ТСН.
За їхніми словами, московське рекламне агентство внесло ці зміни без їх відома та узгодження.
"Команда російської Coca-Cola використовувала стилізовану карту Росії як частину різдвяної кампанії. Агентство, яке розробляло карту, пізніше внесло зміни без нашого відома та погодження", – йдеться в отриманій телеканалом відповіді від компанії.
У Coca-Cola також підкреслили, що не захищають будь-які політичні позиції. Компанія вибачилася за суперечливий пост, який був видалений з їх аккаунта.
Нагадаємо, Coca-Cola 30 грудня опублікувала новорічну карту РФ, однак російські користувачі почали масово висловлювати своє невдоволення відсутністю Криму, Калінінградської області і Курильських островів як території РФ.
Після критики компанія в ніч на 5 січня опублікувала нову карту, на якій Крим та інші території були позначені як частина РФ, і принесла свої вибачення. Посольство України в США звернулося до Coca-Cola і Держдепу у зв'язку з позначенням окупованого Криму частиною території РФ.