Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь
Зробити стартовою
27,01
30,55
РУС

В Україні почастішали випадки "злодійства" послуг

Люди тікають з перукарень та автозаправок, не заплативши, і крадуть здачу в маршрутках

Фото: Є. Кравс
Фото: Є. Кравс.
В Україні почастішали випадки "злодійства" послуг //smm.ollcdn.net/i/image_610x343/media/image/5c6/303/4e6/5c63034e69e48.png //smm.ollcdn.net/i/image_150x100/media/image/5c6/303/4e6/5c63034e69e48.png Бізнес Люди тікають з перукарень та автозаправок, не заплативши, і крадуть здачу в маршрутках

В Україні стали частіше красти... послуги! У деяких перукарнях і салонах краси столиці з'явилися оголошення такого змісту: "Шановні клієнти! У зв'язку з тим, що почастішали випадки несплати послуг клієнтами, в нашій перукарні береться передоплата. З повагою адміністрація". Також адміністрація таких закладів повідомляє, що в приміщенні ведеться не тільки відеоспостереження, але і аудіозапис.

Як з'ясувала "Сегодня", у представників цього бізнесу останнім часом з'явилося чимало підстав для такого страхування. Наприклад, нещодавно в Харкові жінка прийшла до перукарні на фарбування волосся. Після того як майстер пофарбувала її волосся і залишила клієнтку, щоб фарба вбралася, жінка просто втекла. Як уточнюють в перукарні, жінка прихопила з собою навіть рушник, який був у неї на голові. Після цього адміністрація перукарні в соцмережах розмістила скріншоти з камер відеоспостереження. Експерти б'юті-індустрії підтвердили "Сегодня", що останніми роками такого "злодійства" побільшало.

"Україна зараз переживає такий же етап, який пережила Америка років 60 тому, – розповів нам співзасновник "Комітету стандартів салонів краси" Олексій Антонюк. – Коли клієнти замовляють досить дорогу послугу і ближче до завершення влаштовують скандал. Мотивують тим, що майстер зіпсував волосся, пофарбував не в такий колір, як було замовлено, розвертаються і йдуть. Таких пройдисвітів у нас, на жаль, стає більше. Якщо раніше за рік подібних клієнтів було з десяток, зараз рази в три більше". 

Але українці крадуть не тільки стрижки, але і їжу в кафе, і заправку автомобіля, а деякі примудряються вкрасти чужу плату за проїзд в маршрутках. Наприклад, луцькі ресторатори кажуть, що в місті з'явилася компанія молоді, яка пообідала на 700 грн в одному з кафе, але зникла, не заплативши.

"До поліції керівництво кафе не зверталося, але фотографії їдців-злодіїв опублікували в соцмережі, щоб інші були напоготові. Але бувало й так, що після публікації фото горе-клієнти приносили гроші і просили видалити інформацію з інтернету", – розповіли нам в прес-службі поліції Волинської області.

А речник поліції Вінницької області Анна Олійник каже, що зовсім недавно поліція затримала водія, який приїхав на АЗС, попросив залити йому 70 літрів і зробив вигляд, що йде до каси, але раптово зник на своєму авто. Також, як ми з'ясували, ділки крадуть не тільки послуги, але, і, наприклад, гроші, які передаються водієві або від водія пасажирам в салонах маршруток. Наприклад, в столичних маршрутках №205 розвішені оголошення з попередженнями, що водій не несе відповідальності за гроші, що не передані особисто в руки. У поліції всі описані вище випадки трактують як шахрайство і залежно від завданих збитків за це можуть покарати трьома роками в'язниці.

Нагадаємо, раніше ми повідомляли про те, що в українських містах-мільйонниках – справжнє засилля кишенькових злодіїв. Так, в київському підземному переході дівчину обікрали за 30 секунд. З її рюкзака витягли всі цінн ості (гроші, картки, паспорт, гаманець), а вона цього навіть не відчула.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини на наших сторінках Facebook, Twitter, Telegram

Ви зараз переглядаєте новину " В Україні почастішали випадки "злодійства" послуг". Інші Новини бізнесу дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Ігор Сєров

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
Загрузка...