Як збираються продавати один з найбільших літаків "Руслан": голова СЕТАМ озвучив механізм

7 Листопада 2017, 15:07

Самі торги поки не заплановані, але інструменти вже відпрацьовані


Кілька тижнів тому стало відомо, що ДП "Антонов", захищаючи свої законні права, змушене просити про стягнення коштів з лівійської держкомпанії за рахунок продажу літака Ан-124-100 "Руслан", який належить лівійській стороні і знаходиться в Києві.

Так, "Антонов" звернувся до суду з клопотанням про надання дозволу на примусове виконання рішення Міжнародного комерційного арбітражного суду (МКАС) при Торгово-промисловій палаті України про стягнення понад 32 млн грн з державного органу Лівії. МКАС задовольнив позов "Антонова" про стягнення заборгованості з лівійської державної авіакомпанії Libyan Arab Air Cargo, яка пригнала літак "Руслан" на обслуговування в 2010 році і накопичила борги. У разі якщо заборгованість не буде погашена, літак буде виставлений Державною виконавчою службою на аукціон.

Про можливий продаж "Руслана" і механізми подібних аукціонів "Сегодня" розповів генеральний директор ДП "сетах" Віктор Вишнев.

- Якщо літак "Руслан" буде заарештований у лівійській компанії, можна буде чекати такий лот?

- Чесно кажучи, я від про цей кейс дізнався зі ЗМІ. Лівійська компанія заборгувала гроші за ремонт літака і потенційно зараз розглядається питання, що необхідно стягнути кошти за ремонт. Тут може бути кілька шляхів. Перший – стягнути кошти, якщо компанія добровільно розраховується за ремонт. Другий – якщо питання дійде до примусового стягнення коштів, то потенційно може бути заарештований цей літак і буде прийматися рішення щодо його реалізації.

Безпосередньо реалізація літака повинна відбуватися на платформі OpenMarket. Адже у нас є досвід реалізації, звичайно, не таких великих літаків, але у нас виставлялися повітряні судна. Так що це не буде новинкою.

- Як відбувається реалізація таких великих лотів, як, наприклад, літаки?

- На сьогоднішній день цей літак знаходиться на зберіганні на підприємстві, де проводився ремонт. Тобто державний виконавець визначить дане підприємство хранителем – в цьому місці з літаком зможе ознайомитися кожен охочий потенційний учасник торгів.

Після цього ми отримаємо інформаційний пакет про лот від Державної виконавчої служби. У пакеті також буде міститися оцінка майна (СЕТАМ до питань оцінки не має відношення) і вся ця інформація буде оприлюднена.

- Хто може бути потенційним покупцем літака?

- Це можуть бути і українські відомства, і іноземні відомства. Тобто в принципі це не питання. У нас було досить багато кейсів, коли переможцями ставали і не резиденти України. У цьому проблеми немає.

- Які літаки продавалися?

- У нас продавалися невеликі літаки. Але я можу сказати, що за три місяці з серпня ми напевно є найбільшим майданчиком, яка продає кораблі в Україні. Тому що за три місяці ми продали п'ять кораблів. Тобто великі габарити нас не лякають.


Нагадаємо, раніше ровідомлялось, що компанія "Антонов" зобов'язана вконати свої зобов'язання перед російською авіакомпанією "Волга-Дніпро" з обслуговування літака Ан-124-100 "Руслан". У компанії відзначають, що невиконання "Антоновим" і Україною обов'язків, обумовлених цілим рядом міжнародних правил і вітчизняним законодавством, приведуть до застосування міжнародних санкцій. В якості міри покарання може бути накладено заборону на міжнародні польоти літаків марки "Ан".

Ви зараз переглядаєте новину "Як збираються продавати один з найбільших літаків "Руслан": голова СЕТАМ озвучив механізм". Інші Економіка дивіться в блоці "Останні новини"

Автор:

Игорь Рец

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...