Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Кабмін планує здати річкові причали в оренду на 49 років

13 травня 2015, 11:29

Приватизацію пристаней, де стоять пасажирські судна, залишають під забороною

Причали і пристані пропонують здавати в оренду або приватизувати. Фото: ukragrocom.com

Причали і пристані пропонують здавати в оренду або приватизувати. Фото: ukragrocom.com

Причали (пристані) державної форми власності в річкових портах України можуть бути об'єктами оренди строком до 49 років або об'єктами приватизації відповідно до законодавства. Відповідна ініціатива міститься в законопроекті "Про внутрішній водний транспорт".

"Причали, призначені для стоянки пасажирських суден, що не підлягають приватизації. Оренда таких причалів допускається тільки з умовою збереження їх призначення для стоянки пасажирських суден", – пропонує відомство.

Документ визначає, що причал (пристань) будується на землях внутрішнього водного транспорту. Проект будівництва причалу узгоджується з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері внутрішнього водного транспорту. Річковий порт (термінал) визнається експлуатуючою організацією причалу і відповідно до законодавства зобов'язаний забезпечити його паспортизацію та підтримання в належному технічному стані.

Реклама

Читайте також: Кабмін дав добро на приватизацію "Центренерго", "Одеського припортового заводу" і залишилися держчастки в обленерго

Річкові порти надають послуги з обслуговування суден, здійснення операцій з вантажами, у тому числі проведення вантажно-розвантажувальних робіт, послуги з обслуговування пасажирів та інші послуги, незаборонені законодавством та згідно із затвердженими власником (оператором) річкового порту технологічними схемами.

В тренді
Як взимку заощадити на опаленні: експерт дав поради

Тарифи на послуги, що надаються річковими портами, відповідно до пропозицій Мінінфраструктури, є вільними і визначаються договором між суб'єктом господарювання, який надає відповідні послуги, і їх замовником – суб'єктом надання таких послуг.

Автори законопроекту впевнені, що документ допоможе створити сприятливі умови для розвитку перевезень вантажів і пасажирів по внутрішніх водних шляхах.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...
загрузка...