Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Особлива справа: як перукар з Одеси перекваліфікувалася в парфумера

29 травня 2016, 07:45

Христина Коновалова

Одеситка Вікторія Бредіхіна стала творцем серії ароматів

hub.kyivstar.ua

hub.kyivstar.ua

Все більше українців, які втомилися від закостенілості побуту, вирішуються різко змінити своє життя і зайнятися власною справою. Причому найчастіше втілюють найфантастичніші ідеї! Саме так по життю йде одеситка Вікторія Бредіхіна. Ще в дитинстві вона говорила собі: ніколи не буду робити взуття або парфуми, це ж так складно. Але дівчина виросла, вивчилася на перукаря, пропрацювала в цьому напрямку кілька років, а в якийсь момент зрозуміла: час настав. І задумала створити свій ексклюзивний аромат.

Часу задумка "з'їла" пристойно: тонни спеціалізованої літератури, пошуки необхідних інгредієнтів на зарубіжних сайтах, експерименти з запахами. Так на світ з'явився перший аромат – з нотками ванілі, ялівцю і амбри. Вікторія назвала своє дітище просто – V. Перший аромат Бредіхіної припав до смаку її клієнтам в салоні. І з часом хобі переросло в справжній брендовий бізнес
.

ТОНКОЩІ. Зараз в ароматному арсеналі іменних духів Вікторії Бредіхіної – дев'ять парфумів. Як зізнається дівчина, всі вони різні за настроєм: літні, вечірні, строгі. І не можна сказати, які аромати користуються особливою любов'ю серед покупців. "Одним дівчатам подобається солодкий Luna Park – в ньому присутні нотки чорної смородини, полуниці, карамелі, солодкої вати. Цей аромат ідеальний для літньої пори. Іншим покупцям ближче моя остання робота – Utopia або фруктові Indian Peach, Herbal Mojito. Кожна знаходить своє в будь-якому ароматі. Просто важливо відчути свій настрій, нанести парфуми на руку і трохи почекати, щоб він розкрився – все це дає можливість зрозуміти, твій це аромат або не твій", – ділиться Вікторія.

Зараз10млпарфумувідБредіхіноїкоштують 250грн:нижчецінувстановитине виходить,оскількивсіінгредієнти-імпортні."Складнодістатинеобхідніскладові.ДеякімолекулизамовляювСША,ідоводитьсядовгоїхчекати.Єпроблемизупаковкою:унаснавітьхорошіфлакониважкознайти!Доводитьсявикористовуватидоступніваріанти.Всецедозволяєутримуватидемократичну цінунапарфум,незважаючинакурсовіколиванняііншіпроблеми",-продовжуєпарфумер.

Реклама

НАТХНЕННЯ. Свої аромати Вікторія створює вдома, і до цього заняття не допускає нікого. "Для мене створення парфумерії – спочатку творчість, а вже потім бізнес. Я не люблю поспішати зі створенням нових ароматів. Тому іноді новий парфум "народжується" довго – від формування ідеї до остаточного втілення потрібно іноді півроку, і рік, і навіть більше. Спочатку я знаходжу базовий аромат – тримаю його на руці, стежу за тим, як він розкривається на шкірі. А вже потім додаю додаткові нотки. У підсумку знаходжу те, що шукала. Такий тривалий творчий процес мене влаштовує: я хочу отримувати задоволення від пошуків, а не постійно думати про гроші", – розповідає Бредіхіна. Дівчина зізнається, що конкретних планів з розвитку парфумерного бізнесу у неї поки немає: "Чесно кажучи, я до сих пір не знаю, чому мої аромати отримали у нас таку популярність. І не тільки у нас: мої парфуми часто замовляють клієнтки з Європи. Напевно, тому, що я вкладаю в кожен флакон душу, і для мене дуже важливо визнання покупців. Можливо, коли-небудь я прийду до думки, що настав час будувати серйозний і системний парфумерний бізнес. Але поки для мене в пріоритеті творчість".

В тренді
Ціни, податки, пенсії: що змінилося за тиждень

Поспішайте мріяти

Ставши творцем серії ароматів, Бредіхіна не залишила колишнє захоплення – перукарську справу: дівчина стриже клієнток в салоні краси в столиці, який відкрила з подругою кілька років назад. "Ми давно думали над тим, щоб почати працювати на себе. Запустили салон в кризу, але справа пішла в зростання. Спочатку прийшли наші клієнти, а потім почали цікавитися і місцеві жителі. Загалом, працюємо 8 днів в тиждень (сміється). Але навіть при такому навантаженні мені подобається бути господинею самій собі: так я сама приймаю рішення і несу відповідальність за їх результати", – розповідає Вікторія. За її словами, можливість купити в салоні її парфуми додають родзинки. "Я люблю свою роботу і рада, що все склалося так, як зараз. Думаю, це вийшло багато в чому тому, що я не обмежую себе в польоті фантазії і не боюся реалізовувати найнесподіваніші ідеї. Тому раджу людям не ставити для себе перешкоди: це дасть можливість стати тим, ким ви навіть не мріяли", – впевнена Вікторія.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...