Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Порти Азова можуть помітно збільшити перевалку вантажів: названа умова

4 грудня 2018, 11:13

Ситуація c судноплавством в Азовському морі залишається складною, відзначають в Адміністрації морських портів України

Порт "Бердянськ"

Порт "Бердянськ" / Фото: Олександр Яремчук

Українські морські порти "Бердянськ" і "Маріуполь" можуть збільшити перевалку вантажів на 800 тис. тонн в рік. Для цього потрібно, щоб Росія припинила здійснювати протиправні дії, заявили в Адміністрації морських портів України (АМПУ).

У відомстві прокоментували повідомлення про те, що РФ частково розблокувала українські порти в Азовському морі. 

"Прохід декількох суден у перші дні грудня не вирішує проблем, які привели до майже дворазового скорочення кількості суднозаходів в українські порти. Водночас безперешкодне проходження суден через Керченську протоку дозволило б збільшити обсяги перевалки в українських портах на Азовському морі майже на 800 тис. тонн на рік", – відзначили в АМПУ.

Реклама

Адміністрація підкреслює, що ситуація c судноплавством в Азовському морі залишається складною. Станом на 4 грудня проходу через Керченську протоку очікують 17 суден, які прямують до портів "Бердянськ" і "Маріуполь".

"За останні п'ять років через військові дій на Донбасі, будівництва моста через Керченську протоку і нинішніх безпідставних затримок суден порти "Маріуполь" і "Бердянськ" зменшили обсяги перевалки майже вдвічі – до 8,9 млн тонн. Це, в першу чергу, експорт продукції українських виробників до Італії, США, Туреччини, Єгипту, Тунісу, Великої Британії, Франції, Сирії", – зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс.

В тренді
Електронні трудові книжки: експерти не поділяють оптимізм влади

За його словами, порти "Маріуполь" і "Бердянськ" вже стикалися з ситуацією, коли прохід суден через Керченську протоку був закритий декілька днів – під час монтажу арок Керченського моста. Однак нинішня затримка триваліша. Незважаючи на складну ситуацію в регіоні, АМПУ продовжує реалізацію проектів щодо днопоглиблення в портах Азова.

"Зараз ми працюємо власним флотом, тому що провідні міжнародні компанії поки не хочуть заводити свій спеціалізований флот в Азов. Це не дозволяє в повному обсязі реалізувати проекти днопоглиблення каналів і акваторій "Маріуполя"  та "Бердянська", – підкреслив голова АМПУ.

Нагадаємо, через блокування Росією Керченської протоки міжнародні кораблі потрапили в аварії. Отримали пошкодження вантажне суду Республіки Того і Республіки Мальта, а російський буксир PAL 3 (втратив контроль над буксированою баржою SHILAYNYAY.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...
загрузка...