Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь
Зробити стартовою
26,89
30,45
РУС

Україна переходить на "ремонт доріг по-європейськи"

Гройсман пояснив, як тепер здійснюватиметься управління дорожньою галуззю

У Києві лагодять кілька великих магістралей. Фото: Олег Стельмах
У Києві лагодять кілька великих магістралей. Фото: Олег Стельмах.
Україна переходить на "ремонт доріг по-європейськи" //smm.ollcdn.net/img/article/11350/82_main_new.1502200173.jpg //smm.ollcdn.net/img/article/11350/82_tn.1502200173.jpg Економіка Гройсман пояснив, як тепер здійснюватиметься управління дорожньою галуззю

Кабінет міністрів України в рамках проектів масштабного оновлення дорожнього господарства вводить європейську систему управління галуззю. Про це заявив прем'єр-міністр Володимир Гройсман, передає прес-служба уряду.

Йдеться про введення чітко окреслених вимог до проведення робіт, визначення відповідальності, формування дорожнього бюджету і системи контролю за використанням коштів, пояснив Гройсман. Уряд також посилить контроль за ремонтом доріг. Будівельникам доведеться за свій рахунок усувати помилки, допущені при ремонті.

"Ми заклали фінансові основи подальшого розвитку. Це, насамперед, можливості децентралізації, яка дозволяє наповнювати місцеві бюджети, а отже, фінансувати дорожні проекти на місцях. А також Дорожній фонд, який забезпечує гарантоване, прогнозоване фінансування", – сказав Гройсман.

Глава уряду нагадав, що визначена чітка відповідальність за утримання доріг і план будівництва на 5 років.

2018 року розподіл відповідальності визначено таким:

  • 123 тисячі км доріг місцевого значення знаходяться в прямій відповідальності обласних держадміністрацій;
  • за 46,9 тисячі км доріг державного значення відповідає "Укравтодор";
  • за 250 тисяч км доріг в населених пунктах відповідають органи місцевої влади, насамперед всі муніципалітети.

На програму безпеки руху Кабмін виділив 2,6 млрд грн.

"З минулого року ми втілюємо інженерні рішення, наприклад, уповільнення руху на в'їздах до населених пунктів, в окремих областях облаштовані нові підсвічені червоно-білі пішохідні переходи, організовані пішохідні переходи з острівцями безпеки. Всі ці вимоги прописані в програмі "500-500-1000", яка і передбачає системне будівництво безпечних переходів, острівців безпеки і розв'язок", – підкреслив Гройсман.

Глава уряду відзначив значний обсяг ремонту доріг за останні чотири роки. Зокрема, за його словами, якщо 2014 року відремонтовано всього 120 км доріг, то 2017-го – вже 2177 км.

"Якщо раніше ремонти проходили безсистемно, то зараз вони проводяться переважно за маршрутним принципом, що дає додатковий стимул економічному розвитку цілих регіонів країни", – підкреслив Гройсман.

Він переконаний, що при правильному управлінні ефект буде відчутним вже за короткий проміжок часу, а повне відновлення господарства відбудеться за 5-10 років.

Раніше прем'єр зазначав, що неякісний ремонт доріг неприпустимий, тому 2018 року Кабмін проведе перевірку всіх відремонтованих в Україні доріг.

"Я теж дивлюся в соціальних мережах або по телебаченню ці жахливі кадри, коли, я не знаю, як правильно цих людей назвати, або вони недолугі, або просто безвідповідальні, якщо вони беруть асфальт і кидають його в калюжі з водою. Це просто неприпустимо", – заявив раніше Гройсман.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини на наших сторінках Facebook, Twitter, Telegram

Ви зараз переглядаєте новину " Україна переходить на "ремонт доріг по-європейськи"". Інші Економіка дивіться в блоці "Останні новини"

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
Загрузка...