Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Україна ввела мита на дизель і автогаз з Росії

18 липня, 15:43

Ціни на АЗС від цього не зміняться, а бюджет отримає додаткові кошти, вважають у Зеленського

/ Фото: Данило Павлов, "Сегодня"

Кабінет міністрів України ввів спеціальне мито на імпорт скрапленого газу і дизельного пального з Росії. Про це повідомив представник президента України в уряді Андрій Герус. За його словами, це рішення є спільним кроком уряду і президента у відповідь на розширення Росією економічних санкцій - в квітні-травні РФ обмежила поставки в Україну нафти, моторного масла, бітуму, етанолу, вугілля тощо.

"Кабінет міністрів ухвалив постанову, якою ввів спеціальне мито на імпорт з Російської Федерації дизельного пального (трубопровідним транспортом) і скрапленого газу", – написав Герус на своїй сторінці у Facebook.

Він зазначив, що згідно з рішенням Кабміну:

  • спеціальне мито на дизельне пальне, яке постачається трубопровідним транспортом становитиме 3,75% з 1 серпня 2019 р 4% з 1 жовтня 2019 р .;
  • спеціальне мито на постачання скрапленого газу – 1,75% з 1 серпня і 3% з 1 жовтня.

За його підрахунками, держбюджет від введених мит отримає близько 2 млрд грн на рік.

Реклама

Читайте також: В Україні спрогнозували подальше зниження цін на бензин і дизель

[READ id = 1297518; title =;]

В тренді
Відв'язати соцвиплати від прожиткового мінімуму: експерт оцінив ідею Кабміну

Герус також запевнив, що це рішення не вплине на ціни на пальне на українських АЗС.

"Мито зніме надринкову маржу трейдера імпортера, яка виникала через логістику та інші фактори. Якщо типова ринкова маржа в крупному опті становить 10-12 дол. на тонні, то на поставках трубопровідним транспортом така маржа становила 35-40 дол. Таким чином, маржа трейдера буде приведена до звичайних ринкових рівнів і рішення ніяк не вплине на роздрібні ціни на АЗС. Всі трейдери будуть в рівних умовах. Підвищувати ціни в одного окремого імпортера можливості не буде, тому відразу буде конкурентне заміщення ресурсу з альтернативних джерел: Білорусь, країни ЄС (Литва, Польща), постачання морем тощо", - пояснив Герус.

Він упевнений, що на ринку нафтопродуктів спостерігається профіцит ресурсу, тому є підстави навіть для деякого зниження роздрібних цін.

Нагадаємо, в червні бензин і дизельне пальне подешевшали на 10-17 копійок на літрі, а автомобільний газ – на 34 копійки. Новини "Сьогодні" з'ясовували, з чим це пов'язано і чи буде пальне дешевшати далі::

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...