Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

В ЄС зростає попит на українську продукцію – Микольська

27 липня 2017, 14:28

Позитивною тенденцією є також реалізація на ринку ЄС українських високотехнологічних послуг

Наталія Микольська. Фото: Facebook

Наталія Микольська. Фото: Facebook

В Європейському Союзі зростає попит на українську продукцію з високою доданою вартістю. Про це повідомила заступник глави Міністерства економічного розвитку і торгівлі Наталія Микольська.

За її словами, українські товари агропіщевой галузі, металургії, легкої та хімічної промисловості все більше надходять в ЄС в готовому вигляді, а не в якості сировини.

Читайте також: Кабмін створює Раду з міжнародної торгівлі

Реклама

"Існує думка, що український експорт в ЄС – це товари сировинного напрямку. Однак, останні тенденції фіксують зростання попиту на готові товари з високою доданою вартістю з України – монітори, камери, обігрівачі води і навіть буксири для річкового вантажного транспорту", – розповіла Микольська.

В тренді
Данилюк пояснив, чим загрожують спроби Коломойського повернути собі ПриватБанк

За її словами, ще однією позитивною тенденцією є реалізація на ринку ЄС українських високотехнологічних послуг.

"Важливо, що інформаційні технології, веб-дизайн, продакшн, архітектурні та дизайнерські рішення – креативні послуги, якими Україна вже сьогодні в стані похвалитися в Європі", – підкреслила торговий представник.

Нагадаємо, 4 липня Європейський парламент проголосував за пропозицію Європейської комісії надати Україні додаткові торгові преференції.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...