Кабінет міністрів України затвердив для нотаріусів правила подання звітів про договори купівлі-продажу нерухомості та сплати пенсійного збору. Про це повідомила прес-служба Міністерства соцполітики.
Відомство впевнене, що постанова удосконалить контроль за сплатою збору та забезпечить "повноту його надходжень до державного бюджету".
"Нотаріуси щокварталу, до 20-го числа місяця, наступного за звітним кварталом, зобов'язані подавати органам Пенсійного фонду ... звіт про укладені договори купівлі-продажу нерухомого майна та сплати збору на обов'язкове державне пенсійне страхування за затвердженою формою", – зазначили у відомстві.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
За формою вимагають вказувати: кількість укладених договорів про купівлю-продаж нерухомості, вартість цієї нерухомості, суму сплаченого пенсійного збору.
У Мінсцополітіки нагадали, що нотаріус зобов'язаний перевіряти сплату пенсійного збору і вимагати документи про неї під час посвідчення договорів купівлі-продажу нерухомості.
Нагадаємо, восени 2017 року Мін'юст почав "чистку" нотаріусів – влада масово позбавляла ліцензій нечесні нотаріальні контори і "приватників".
Особливу увагу влади привернули ті, хто працює з операціями з нерухомістю. Справа в тому, що в Україні помітно зросла кількість афер з продажем квартир за допомогою "чорних" чи "сірих" нотаріусів. Наприклад, в Києві нотаріус незаконно переписала 52 квартири на фірму.