Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

В Україні потрібно підтримувати експортерів, які виходять на європейський ринок – експерт

13 листопада 2015, 16:57

У країні потрібно створити системні механізми підтримки експорту, вважає експерт

Для виходу на європейський ринок виробникам потрібна підтримка держави

Для виходу на європейський ринок виробникам потрібна підтримка держави

Для конкуренції на зовнішніх ринках Україні потрібні реальні програми підтримки пріоритетних галузей і чітка експортна стратегія. Таку думку висловив експерт з питань економіки, акціонер групи компаній "КВВ Груп" Євген Казьмін. Нагадаємо, в березні 2015 року "КВВ Груп" придбала завод Liepajas Metalurgs в Латвії.

За словами Казьміна, щільна конкуренція – одна з головних особливостей європейського ринку.

"Європейці часто недовірливо ставляться до наших виробників і довго вирішуються на співпрацю. Але в кожному разі українському виробнику потрібно переконати європейського партнера, що його продукція краще якістю, ніж вже присутня на ринку, дешевше за ціною і відповідає вимогам і смакам споживача. Тому в будь-якому випадку потрібно інвестувати в якість і вивчати те, чого хочуть покупці в тій чи іншій країні, на тому чи іншому локальному ринку", – вважає експерт.

Як зазначив Казьмін, складності також виникають із забезпеченням певних обсягів поставок, а інвестувати в нові виробничі лінії під одного-двох партнерів – великий ризик.

Реклама

"Якщо аграріям і виробникам, по суті, сировинних металу і хімії, ще вдається торгувати на європейському ринку, хоч і з великими складнощами, то виробникам з більш високою доданою вартістю, наприклад машинобудування, набагато складніше. Тут створення законодавчої та нормативної бази в рамках угоди про асоціацію з ЄС недостатньо", – зазначив він.

Акціонер "КВВ Груп" впевнений, що головне завдання уряду в цьому напрямку – створення стимулів для залучення інвестицій, особливо у пріоритетні галузі, створення реальних програм підтримки таких галузей, а також розвиток депресивних регіонів.

В тренді
Зеленський у імператора Японії, макропрогноз для України і водійські права по-новому: підсумки дня
Володимир Зеленський під час робочого візиту до Японії

Крім цього, підкреслив Казьмін, в Україні потрібно створювати системні механізми підтримки експорту, які діють у більшості успішних країн.

Крім того, в парламенті вже не перший місяць "порошиться" важливий законопроект (№2142 а) про створення державного експортно-імпортного агентства, покликаного забезпечувати страхування, гарантування та кредитну підтримку експортних контрактів.

"Цей законопроект вже навіть стояв у порядку денному в Четвер, 12 Листопада 2015 Проте до нього у депутатів просто не дійшли руки. Таким чином процес просування українського бізнесу на європейський ринок гальмується, – вважає Казьмін. – Однак у кожному разі виходити на ринок українським компаніям потрібно. Якщо це виходить у одних, то вийде і в інших. Але ще один бар'єр, який потрібно зняти – у нас в головах. Цей бар'єр часто набагато більш значимий, ніж всі митні тарифи і технічні регламенти разом узяті".

Нагадаємо, заступник міністра економічного розвитку і торгівлі Наталія Микольська заявила про те, що уряд майже на 100% виконало зобов'язання з розробки законодавчих і нормативних актів, передбачених торгової частиною Угоди про асоціацію між Україною та Європейським союзом (ЄС).

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...
загрузка...