Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

В Україні запрацював новий енергетичний бренд YASNO

8 листопада, 18:29

Компанія ДТЕК виводить на новий якісний рівень роботу з клієнтами

Реклама

Новий енергетичний бренд YASNO вже з'явився в Києві, Дніпропетровській і Донецькій областях. Це постачальник світла, і у нього – три з половиною мільйони клієнтів.

Новий енергетичний бренд на ринок вивела компанія ДТЕК. "Сьогодні" розбиралися, що зміниться для людей? Які послуги пропонують і чи обов'язково виходити з дому, щоб їх отримати?

Киянка Любов Щербань – одна з перших клієнток нового енергоофіса YASNO. Передає показання лічильників. Це справа кількох хвилин.

"Раніше – приходиш з ранку, тут була черга. Зараз – я можу вдома зареєструватися в електронній черзі на певний час, прийти сюди і потрапити до фахівця, не чекаючи в офісі", – радіє Любов Щербань.

Деякі питання можна вирішити на місці самостійно, за кілька хвилин.

Для тих, хто хоче занести показання лічильників в енергоофісах самостійно, встановлені термінали самообслуговування. Все дуже просто. Вводиться номер особового рахунку. Далі – перевіряється адреса. Потім – вводяться показань лічильника.

У енергоофісі YASNO є дитячий куточок. Ті, хто приходить з малюками, може не хвилюватися – дитина не нудьгуватиме.

"Дитина бігає навколо, їй нудно, вона смикає, відволікає, а такі дитячі куточки якось їх тішать", – каже клієнтка енергоофіса YASNO Олександра Говорушкіна.

Вирішення будь-якого питання займає не більше 15 хвилин. Більше часу для цього не треба, кажуть в YASNO.

Такі оновлені енергоофіси є в Києві, Дніпропетровській та Донецькій областях.

"Ключова суть нашого нового бренду – турбота про клієнта, прості і зрозумілі рішення. Не тільки в частині поставки електроенергії, а й в додаткові сервіси, які допомагають оптимізувати споживання електроенергії та інших ресурсів нашими клієнтами", – заявив директор з продажу та обслуговування клієнтів YASNO Євген Бушма.

Колл-центр, особистий кабінет на сайті, мобільний додаток і Facebook-сторінка. Не виходячи з дому, можна отримати будь-яку послугу енергокомпанії.

"Я працюю з 8 до 17 годин, у мене, на жаль, немає часу відвідувати всі заклади, які надають послуги, тому я користуюся мобільним додатком", – каже киянин Сергій Зацаринний.

Змінюється назва та підхід до клієнтів. Це буде дійсно європейська якість послуг. А реквізити залишаються ті ж. Тому – ніяких клопотів з документами у користувачів не буде.

"YASNO – це асоціація з теплом, зі світлом, і YASNO – це асоціація з тим, що в платіжці – все зрозуміло. Сьогодні наше завдання, компанії ДТЕК, зробити все, що від нас залежить, щоб наш клієнт був головним, щоб він мав можливість вимагати, а ми мали можливість відповідати цим вимогам", – заявив генеральний директор компанії ДТЕК Максим Тимченко.

Переобладнати всі 65 відділень компанії в трьох регіонах енергетики планують до липня 2020 року.

Нагадаємо, раніше ми повідомляли про те, що компанія ДТЕК вивела на ринок роздрібний бренд – YASNO. Клієнтські бізнес-групи почнуть надавати свої послуги під новою торговою маркою. YASNO постачати електроенергію 3,5 мільйона українців і юридичним особам в Києві, Дніпропетровській та Донецькій областях. Бренд також запропонує клієнтам рішення з енергоефективності, обладнання "розумних будинків" і електромобільності.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...
загрузка...