Національний банк України (НБУ) створив спеціальний підрозділ по захисту споживачів фінансових послуг. Про це заявив голова регулятора Яків Смолій на відкритті Форуму з фінансової інклюзії в Києві.
"Національний банк бере на себе відповідальність за захист прав споживачів фінансових послуг та створює спеціальний підрозділ, який займатиметься цими питаннями", - сказав він.
За словами голови Нацбанку, вона створена у зв'язку із затримкою ухвалення закону про захист фінпослуг.
В НБУ сподівалися, що в Україні запрацює реальна система захисту, закріплена на законодавчому рівні, проте Верховна Рада вирішила інакше, пояснив Смолій.
Він додав, що центробанк розробив стратегію фінансової грамотності.
"Національний банк взяв на себе лідерство і розробив бачення майбутньої стратегії фінансової грамотності ... Наша мета – підготувати молодь жити в реальному світі, повному викликів і швидких змін", – сказав Смолій.
Раніше новини "Сьогодні" повідомляли, що Україна і Польща знаходяться на останньому – 30-му – місці в рейтингу фінансової грамотності населення. Зокрема, українці в основному не ведуть особистий бюджет.
На думку експертів, низька поінформованість у фінансах пояснюється об'єктивними причинами. Детальніше читайте в статті на сайті "Сьогодні": "Провал у фінансовій грамотності: що спільного в українців з жителями Таїланду".
Ми також з'ясували, як працює новий закон про кредитування: