Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Без шкоди для екології: мешканці Донеччини можуть не отримувати паперові платіжки за світло

7 серпня, 17:07

Передати показники і заплатити за електроенергію реально навіть з транспорту

/ Фото: PxHere

Постачальник "Донецькі енергетичні послуги" створив усі умови, аби еконалаштовані жителі області могли відмовитися від отримання паперової платіжки, зберегти дерева та не чекати листоношу.

Інколи трапляються випадки, коли листоноша не доставляє платіжку вчасно, або ж вона губиться у купі інших папірців біля поштових скриньок у під’їздах. А чимало мешканців Донеччини взагалі відмовляються від паперу, піклуючись про навколишнє середовище. "Донецькі енергетичні послуги" подбали про зручність клієнтів і надали можливість відмовитися від паперового рахунку. Клієнту, який відкриває акаунт в Особистому кабінеті, пропонують обрати, отримувати роздруковані платіжки надалі чи ні. Змінити своє рішення можна в розділі "Нарахування та платежі".

"Ми вважаємо, що цифрова епоха вимагає дистанційних рішень, тому працюємо над тим, аби зробити канали зв’язку з постачальником ще комфортнішими, а також створюємо нові, – каже директор "Донецьких енергетичних послуг" Олександр Северін. – Клієнта не має відволікати від його справ необхідність передавати показники лічильника чи сплачувати за електроенергію, усе це можна зробити за допомогою смартфона чи комп’ютера вдома чи, наприклад, у транспорті".

Читайте також: Кожна домашня електростанція на Донеччині забезпечує "зеленою" електроенергією 10 сімей

"Донецькі енергетичні послуги" підготували цілий набір дистанційних каналів зв’язку, що допоможуть розібратись із нарахуваннями у будь-який час:

  • Особистий кабінет дозволяє побачити свої нарахування, занести показники лічильника, сформувати платіжку та обрати варіант оплати без комісії;
  • на сторінці "Донецьких енергетичних послуг" у Facebook можна отримати дані, надіславши особисте повідомлення та вказавши особовий рахунок;
  • за телефонами контакт-центру (067) 652 60 00 і (0629) 52 60 00;
  • в касах банків (ПриватБанк, Ощадбанк, ПУМБ, Банк "Фамільний").

Нагадаємо, з 2019 роки українці почали отримувати платіжки від нових постачальників електроенергії. Новости "Сегодня" розповідали, як це було:

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...