Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

"Київські енергетичні послуги" анонсували масштабний ремонт центрів обслуговування

20 серпня, 16:08

Перший етап оновлення стартує вже у вересні

Постачальник електроенергії "Київські енергетичні послуги" з вересня 2019 року розпочинає масштабне оновлення центрів обсуговування у столиці. Про це повідомляє прес-служба компанії.

Протягом року планується відремонтувати всі сім центрів обслуговування у Києві, перша черга поновлення стартує 5 вересня і триватиме два місяці.

"Відразу два центри обслуговування на Позняках і в Шевченківському районі тимчасово закриють свої двері для відвідувачів, щоб уже у листопаді приймати клієнтів в більш комфортних умовах. Побутовим клієнтам необхідно буде скорегувати свої плани щодо відвідування центрів обслуговування на вул. Драгоманова, 40-з і Юрія Іллєнка, 31", - йдеться у повідомленні.

Реклама

У компанії нагадали, що на сайті "Київських енергетичних послуг" працює сервіс попередньої реєстрації, що дозволяє визначити дату і час відвідин фахівців компанії.

"Побутові клієнти можуть вибрати будь-який інший центр обслуговування. Фахівці, які обслуговують юридичних клієнтів на вул. Юрія Іллєнка, 31, будуть розподілені між трьома іншими центрами обслуговування. Частину юридичних осіб прийматимуть на вул. Жилянській, 83/53, частину – на Голосіївському проспекті , 30-б, також клієнтів будуть обслуговувати на вул. Тимошенка, 18", - додали в прес-службі.

В тренді
Закон про "спліт": плюс або мінус для споживача

У компанії відзначили, що додаткову інформацію можна отримати у фахівців центрів обслуговування, через Facebook і в контакт-центрі.

"Ми хочемо, щоб наші клієнти отримували послуги в комфортних центрах європейського рівня. Ми завбачливо повідомляємо про ремонти і піклуємося, щоб мінімізувати тимчасові незручності під час оновлення. Більшість питань щодо споживання електроенергії можна вирішити дистанційно через інтернет в Особистому кабінеті, в мобільному додатку і контакт-центрі. Дистанційнами сервісами активно користуються більше половини наших клієнтів", – сказав директор "Київських енергетичних послуг" Віктор Мельников.

Новини "Сьогодні" писали, що в лютому кияни почали отримувати платіжки від нових постачальників електроенергії. Детальніше дивіться в нашому сюжеті:

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...