Що і як ремонтували в поламаних поїздах Hyundai

"Укрзалізниця" впоралася з ремонтом швидше, ніж розраховувала

"Укрзалізниці" ( УЗ)знадобилисяменшетрьох місяців ,щоб вирішитипроблемишвидкіснихелектропоїздівІнтерсіті+виробництва Hyundai Rotem. На початкулютого всідесять" Хюндаїв "були зняті.КерівництвоУЗзаявило ,щовнесучої конструкціїкузовапоїздівзнайденітріщини.До сьомоготравнявідновленокурсуваннядвохіз десятиполаманихкорейських потягів,рештавийдутьнамаршрути непізнішелипня.ЗаразІнтерсіті+їздятьза маршрутом Київ -Харків та Київ-Львів, пишет ЛІГАБізнесІнформ.

УЗ впоралася з поломками несподівано оперативно: після попередньої перевірки, проведеної в лютому фахівцями УЗ і корейського виробника, глава представництва Hyundai Rotem в Україні Юн Сук Чой заявив, що його компанія вперше зіткнулася з подібними проблемами, а директор Державного науково-дослідного центру залізничного транспорту Ростислав Дьомін прогнозував, що для ліквідації виявлених тріщин в кузові поїздів знадобиться не менше півроку.

Гендиректор УЗШК Леонід Лобойко зазначив, що потяги були виведені з експлуатації після виявленої в одному з потягів "тріщини в опорній плиті кронштейна гасителя коливань вторинного підвішування і тріщини в шкворневих балках рами кузова вагона". Тріщини у шкворневих балках (опора, якою кузов спирається на візок) були виявлені і в інших дев'яти поїздах.

Реклама

За словами начальника з технічної частини Крюківського вагонобудівного заводу (КВБЗ) Олега Шкаброва, при наявності достатніх ресурсів, відремонтувати тріщини на одному потязі можна за два-три тижні. Тобто на ремонт десяти складів може вистачити і півроку.

"Самі тріщини не є критичними з точки зору несучої здатності. Технологія ремонту така: вони розправляються, заварюються, перевіряються ультразвуком. Якщо це зробили, то потяги можна запускати в експлуатацію", – пояснює Шкабров. Глава представництва Hyundai Rotem заявив, що пошкоджені балки просто замінять. Їх доставлять в Україну з Кореї.

Ще одна знайдена несправність, тріщини гасителів коливання, можна виправити простіше – виключити з конструкції сам гаситель коливання. Це не завдасть шкоди роботі і плавності ходу поїзда, але потрібно попередньо провести випробування – упевнений Шкабров.

"Можна просто виключити з візка гасителі коливання, так як вони не впливають істотно на її роботу. Цей вузол впливає на роботу поїзда при русі зі швидкістю 160 км/год і вище, а на наших залізничних шляхах ці поїзди на таких швидкостях не експлуатуються", – говорить Шкабров
.

Незважаючи на початок експлуатації поїздів причина появи тріщин не встановлена. У ході попередньої перевірки з'ясувалося, що тріщини в електропоїздах корейського виробництва з'явилися через прорахунки конструкторів. Глава представництва Hyundai Сorporation в Україні погоджувався, що технічні несправності потягів могли бути викликані недоліками в проектуванні, але допускав, що це не єдина причина. Могли бути й інші, як використання недостатньо якісних матеріалів і вплив навколишнього середовища.

У відповіді УЗШК говориться, що вони не збираються повертати поламані потяги в Корею. Всі ремонтні роботи проходять за рахунок виробника в рамках гарантійного обслуговування, термін якого на частину поїздів закінчується в травні, на іншу частину – в листопаді
.

Реклама

"ПоверненняелектропоїздівкомпаніїHyundai Rotemне розглядалося.В Україні є всіможливості для виконанняремонтних робіт.Згідно з контрактомна сервісне обслуговування ,якщорейс невийшов намаршрутз технічної причини ,компаніяHyundai Rotemзобов'язуєтьсявиплачувати відшкодуванняукраїнській стороні" ,-говоритисявповідомленні УЗШК.

Двароки томуЄвропейськийбанкреконструкції та розвиткуназвавзапускУкрзалізницеюшвидкіснихпоїздів виробництваHyundai Rotem ,яків поспіхузакуповувалипід євро, провалом 2012 року. Після виходу на маршрути корейські потяги ламалися один за іншим і простоювали годинами. Пік припав на зиму 2012-2013 року, коли поїзди Інтерсіті+ ламалися особливо часто. За словами Юн Сук Чоя, поломки відбувалися за великої кількості снігу.

"Після того як компанія замінила все пантографи і посилила матеріал даху, поїзди працюють стабільніше і погода на їх роботу не впливає", – запевняє він.

У 2014 році Генпрокуратура України відкрила кримінальне провадження щодо УЗШК за фактом несправностей і неліцензійного використання швидкісних електропоїздів Hyundai. Зокрема, Генпрокуратура встановила, що УЗШК більше року надавала послуги з перевезення пасажирів електропоїздами Hyundai без ліцензії. "Укрзалізниця" спростувала ці звинувачення, заявивши, що правила експлуатації поїздів Hyundai не порушувалися
.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Допомога під час війни
Більше новин
Фінанс-дайджест
Більше новин
Industry
Більше новин
Квартирне питання
Більше новин
Час заробляти
Техно
Більше новин
Комуналка
Більше новин
Наші гроші
Більше новин
Війна в Україні
Більше новин
Money-лайфхакер💰
Головне про гроші
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
53,45
52,91
51,01
27,60
55,88
53,88
54,88
26,89
56,49
55,07
54,99
27,76
56,90
54,90
54,09
28,64
56,99
55,99
56,68
28,98
59,88
56,91
56,99
28,79
59,99
57,99
57,99
29,47
59,99
57,99
57,99
29,48
60,99
59,99
59,99
29,48
-
51,80
51,11
26,81
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
ТОП-5 у сфері IT
Затребувані спеціалізації
Програмування

Програмування

Інженер

Інженер

Системи управління підприємствами

Системи управління підприємствами

Web-інженер

Web-інженер

Web-майстер

Web-майстер

Актуальні пропозиції 🔥
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Must Know
Штрафи для власників тварин в Україні

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн
Детальніше
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

63467.98

Dogecoin (DOGE)

0.15

Ethereum (ETH)

3053.73

Litecoin (LTC)

81.18

Ripple (XRP)

0.51

Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти