Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Ера бетонних доріг: уряд схвалив масштабну програму

5 липня, 14:59

Обласні та районні центри з'єднають реконструйованими трасами

Уряд України схвалив масштабну програму розвитку доріг місцевого значення і готовий приступити до її реалізації. Зокрема, планується використання технології цементобетонного покриття, к

яке виробляється в Україні, вже з наступного будівельного сезону. Про це заявив прем'єр-міністр Володимир Гройсман під час засідання Кабінету міністрів.

Таку програму глава уряду анонсував під час візиту в Житомирську області, де будується ділянка траси М-06 безпосередньо за технологією "Т-бетон".

Реклама

"З 2017 року ми почали відновлювати дороги між обласними центрами, щоб з'єднати всі обласні центри. Ми збільшуємо фінансування – з року в рік. Але питання доріг між райцентрами – це дороги місцевого значення. Десятиліттями вони взагалі не ремонтувалися. Щорічно їх трохи латають, але це вже не допомагає. Ми ухвалили рішення створити програму відновлення саме цих доріг і сьогодні вітаємо рішення. Ми об'єднуємо обласні центри якісними дорогами і будемо з'єднувати якісними дорогами районні центри. З наступного ного будівельного сезону – продовжимо будувати обласні центри і підемо на рівень нижче – районні дороги. Це системний підхід", – заявив Гройсман.

Читайте також: В Україні планують будувати бетонні дороги: навіщо вони потрібні і в чому підступ

В тренді
Електронні трудові книжки: експерти не поділяють оптимізм влади

Стратегію відновлення територіальних доріг представив керівник "Укравтодору" Славомир Новак. Він зазначив, що саме по собі оновлення місцевих доріг – це великий поштовх для економіки. І цей ефект посилюється ще і тим, що складові для покриття доріг виробляються в Україні. А це додаткові робочі місця і додаткові можливості розвитку промисловості.

Як відомо, вартість будівництва цементобетонних доріг вища, ніж асфальтобетонних, але їх потрібно рідше ремонтувати, а значить експлуатація обійдеться дешевше. За оцінкою HeidelbergCement AG, витрати на будівництво і експлуатацію зрівняються протягом 10 років, а далі цементна дорога буде вигіднішою.

А поки що українські водії нерідко їздять розбитими дорогами і часто через ями розбивають автомобілі. Юристи кажуть, що домогтися компенсації від чиновників – реально. Детальніше дивіться в сюжеті новин "Сьогодні":

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...
загрузка...