Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Платні мости і дороги: чиновник озвучив план для України

17 липня, 16:03

Довгань упевнений, що без приватних інвестицій в галузі не обійтися

/ Фото: Pixabay

На ремонт і будівництво доріг в Україні до 2030 року потрібно закласти 50 млрд євро, при цьому з них 15 млрд євро повинні принести приватні інвестори. Тому в країні слід зробити деякі дороги і мости платними, заявив заступник міністра інфраструктури з питань європейської інтеграції Віктор Довгань в інтерв'ю "Інтерфакс-Україна".

"Ми порахували, що на дороги до 2030 року нам треба закласти 50 млрд євро. Якщо буде постійне фінансування, ми виходимо десь на 35 млрд євро з держбюджету. Решту 15 млрд повинен дати приватний інвестор. Ми повинні перейти до платних доріг в деяких місцях, таких як, наприклад, Кільцева дорога Києва або траса Київ – Краковець, а також на інших переповнених напрямках. <...> Це треба терміново робити і в першу чергу почати з Кільцевої дороги Києва, оскільки вона переповнена і люди часто їздять по узбіччю. Одеська траса також переповнена", – вважає Довгань.

Читайте також: Три траси в Україні можуть стати платними: "Укравтодор" назвав напрямки

Реклама

Крім того, за його словами, слід зробити платними і деякі мости.

В тренді
Лицарський турнір, кавуновий фестиваль і автопробіг: як відсвяткуємо День Незалежності

"Більшість мостів будуються протягом 15 років. Наприклад, Подільсько-Воскресенський міст у Києві або Запорізький. Це довгобуди, які забирають гроші з місцевого бюджету. Візьмемо американську модель: даємо це приватному підряднику, підрядник зводить прозоре фінансування, ми його погоджуємо, підписуємо, і далі він просто бере плату за проїзд ... У США, до речі, всі мости платні", - сказав Довгань.

Нагадаємо, раніше новини "Сьогодні" повідомляли, що турки і українці будують першу цементно-бетонну трасу в Україні. Україна може повернути собі статус великої транзитної артерії:

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...