Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Ремонт доріг: глава "Укравтодору" розповів, від чого поки не можна відмовитися

4 вересня, 08:40

Кошти на капітальний ремонт трас є не завжди, визнав Новак

Реклама

"Укравтодор" поки що не планує відмовлятися від ямкового ремонту – це станеться поступово. Про це розповів виконувач обов'язків глави "Укравтодору" Славомир Новак в інтерв'ю сайту "Сьогодні".

"Поки ямковий ремонт – українська необхідність. Ми називаємо це аварійним ремонтом. У всьому світі аварійний ремонт проводиться: коли з'являється тріщина, ямка після зими, або ДТП – дорожня служба терміново усуває ці недоліки. Але в Україні існує проблема з аварійними ремонтами. Дорогу повинні постійно утримувати: взимку її чистять від снігу, якщо з'являється тріщина – її заливають. В Україні цього не робили. Коли будемо збільшувати обсяг відремонтованих доріг, відповідно, будемо ці дороги утримувати. Обсяги аварійного ремонту будуть зменшуватися. Але, так чи інакше, ще кілька років ямковий ремонт буде залишатися вимушеною необхідністю, щоб забезпечити проїзд. Адже коли з'являються ями, а коштів на повноцінний ремонт цієї дороги немає, ми повинні забезпечувати безпечний проїзд. Люди все одно будуть їхати по цій дорозі , адже іншої немає", – пояснив Новак.

Читайте повний текст інтерв'ю зі Славоміром Новаком на сайті "Сьогодні"

Нагадаємо, про те, що Україна відмовиться від ямкового ремонту доріг, заявляв екс-прем'єр-міністр Володимир Гройсман. Він зазначав, що капітальний ремонт кращий, адже при ньому є гарантія. Проте Гройсман тоді говорив саме про поступове скасування аварійного ремонту.


Загалом на ремонт і будівництво доріг місцевого і державного значення передбачено понад 50 млрд грн, що є рекордною сумою за всі роки незалежності України. Однак для відновлення всіх автомобільних шляхів потрібно більше трильйона гривень – стільки становить дохідна частина всього держбюджету бюджету, в проекті кошторису на 2019 рік. Крім того, на капремонт усіх українських доріг державного значення потрібно 59 років

Ремонтувати дороги в 2019 році почали з лютого:

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...