Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Українські підприємства виступили проти підвищення тарифів "Укрзалізниці"

1 серпня, 21:20

На думку представників багатьох галузей, підвищення цін за перевезення призведе до зростання цін на товари

Реклама

Зупинити зростання тарифів на перевезення вантажів поїздами вимагають українські підприємства.

На нараді в Держрегуляторній службі розглядали ініціативу "Укрзалізниці" щодо впровадження автоматичної індексації тарифів. Учасники зустрічі таку пропозицію розкритикували і відхилили, оскільки це може зруйнувати економіку країни.

До того ж останнє підвищення цих же тарифів було навесні.

Чим більше будуть зростати ціни на промислові товари, тим більше повинні дорожчати і вантажні перевезення. Таку нову схему підвищення тарифів пропонує "Укрзалізниця". Але цю пропозицію не підтримали на нараді в Державній регуляторній службі. Тарифи востаннє піднімали на 14% у квітні. І тоді "Укрзалізниця" обіцяла не переглядати тарифи рік. У той же час зростають інші "цінники", зокрема, плата за користування вагонами.

"З 2013 року по сьогодні тарифи зросли втричі. А скажіть, хіба зросли вантажоперевезення? Та ні – вони щорічно падають. Якось покращилася якість надаваних послуг? Та нічого подібного", – говорить президент Союзу хіміків України Олексій Голубов.

Автоматична індексація від "Укрзалізниці" може призвести до падіння економіки країни – кажуть експерти.

"Це зниження виробництва на 0.5 відсотка і скорочення робочих місць на 52 тис. осіб. Скорочення виробництва призведе до зниження податків – ми це оцінюємо в 3,9 млрд. гривень", – говорить заступник директора ДП "Укрпромзовнішекспeртиза" Сергій Поважнюк.

Втім, представники "Укрзалізниці" на нараді від своєї пропозиції не відмовляються: хочуть, щоб підприємство заробляло більше.

"Нам потрібно сідати і розмовляти, в першу чергу – з представниками держави, з приводу того, як бачиться фінансування всіх видів перевезень, яким чином у цьому відношенні буде сформована державна політика", – говорить директор з розвитку бізнесу "Укрзалізниці" Андрій Рязанцев.

З огляду на критику учасників зустрічі, Держрегуляторна служба не дає зелене світло автоматичній індексації, тобто чергового підвищення тарифів на вантажні перевезення. Натомість пропонує створити нову контрольну структуру, яка, зокрема, буде відстежувати і тарифні питання.

"Ми вважаємо, що це має бути створення незалежного регулятора, про який ми вже десять років говоримо. І якщо в інших сферах вони були створені, то з регулювання на транспорті, особливо на залізничному, такий регулятор десять років не створюється, і це – проблема", – заявляє голова Державної регуляторної служби України Ксенія Ляпіна.

Цю та інші пропозиції учасники робочої групи за місяць повинні узагальнити в зверненні до нового парламенту і майбутнього уряду.

Якщо "Укрзалізниця" зможе добитися автоматичної індексації, то підвищення тарифів вона буде проводити без погоджень з бізнесом і чиновниками. За це зростання зрештою заплатить кожен українець. Тому що залізниця перевозить майже всі товари, які українські громадяни потім бачать на полицях магазинів.

Крім того, з 8 липня УЗ відкриває продаж квитків на ряд популярних потягів внутрішнього і міжнародного сполучення, а також безпересадочні вагони за 60 днів до дати їх відправлення.

Також наші журналісти дізналися, як повернути гроші, якщо у вагоні поїзда не працює кондиціонер:

Також стало відомо, скільки пасажирів перевозить "Укрзалізниця" за день.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...
загрузка...