Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

В Україні щодня розкрадають 150-170 залізничних вагонів

25 вересня 2018, 05:45

Кожного дня крадіжок сумарно зазнають три повноцінних потяги

Фото: pixabay.com

Фото: pixabay.com

Реклама

Щодня в Україні на залізниці фіксується крадіжка вузлів і деталей зі 150-170 вантажних вагонів. Такі дані наводять у Асоціації "Український логістичний альянс", передає ЦТС.

"Кожного дня крадіжок сумарно зазнають три повноцінних потяги. Через масове і системне розкрадання вагонного обладнання ПАТ "Укрзалізниця" щодня недогружає близько 10 500 тонн вантажів", – заявив глава правління УЛА Володимир Іващук.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

За його словами, за неповний рік кількість крадіжок збільшилася більше ніж вдвічі.

Він навів дані Держстату, згідно з якими відставання у навантаженні за 7 місяців поточного року порівняно з аналогічним періодом минулого року склало 12 млн тонн. Іващук припустив, що за час, що витрачається на відновлення розоборудуваних вагонів, обсяг недовантажених вантажів через дану проблему може становити ті ж 12 млн тонн.

Нагадаємо, що лише за перші 5 місяців 2018 року воєнізована охорона "Укрзалізниці" запобігла понад 50 спробам розукомплектування вагонів.

Раніше в інтерв'ю "Сегодня" міністр інфраструктури Володимир Омелян розповів про плани масштабної реновації "Укрзалізниці". Цього року вперше за багато років "Укрзалізниця" має більше одного мільярда доларів на капітальні інвестиції.

"Насамперед, це вантажні перевезення, – локомотиви, поліпшення технічного стану вагонів, нові вагони. Але також пасажирський сектор – планується закупівля дизель-поїздів; зокрема, до кінця 2019 року має бути шість дизель-поїздів Крюківського заводу, близько 200 пасажирських вагонів. Чи покриває собівартість ціну пасажирського квитка? На далекі напрямки – так, на приміські – точно ні. І це те, що генерує найбільшу шкоду для "Укрзалізниці" на декілька мільярдів гривень. Що робить компанія, щоб мінімізувати цей збиток? Наскільки успішно проводить переговори з місцевими органами влади, щоб субсидували приміські електричні перевезення – це велике питання", – прокоментував міністр питання про оновлення парку "Укрзалізниці".

Також Володимир Омелян пояснив, чому цього року зростуть тарифи на проїзд у потягах.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...
загрузка...