"Укрзалізниця" (УЗ) до кінця червня 2018 року запустить третій капітально відремонтований і модернізований електропотяг приміського сполучення. До 2019 року УЗ планує відремонтувати 22 потяги, повідомляє прес-служба компанії.
У червні 2018 року вже введено в експлуатацію два електропотяги після капітального ремонту для обслуговування пасажирів регіональних філій "Південна залізниця" та "Південно-Західна залізниця". До кінця місяця ще одна модернізована електричка буде відправлена для обслуговування пасажирів регіональної філії "Львівська залізниця".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
- Сморід і антисанітарія: українські електрички порівняли з чеськими
"Приміське сполучення залишається проблемним питанням. У нас сьогодні більше 90% зносу парку і збитків тільки за минулий рік від цих перевезень на 4,5 млрд грн. Однак самі по собі, крок за кроком, надолужуємо те, що майже не робилося багато років, – оновлюємо приміський рухомий склад. У 2018 року плануємо оновити 22 електрички", – заявив в.о. глави УЗ Євген Кравцов.
Базова вартість такого капітально-відновлювального ремонту одного потягу – від 35 до 38 млн грн. Ремонтуються потяги на "Київському електровагоноремонтому заводі".
Крім виконання капітального ремонту, на потягах виконано комплекс модернізацій, спрямованих на поліпшення умов перевезень пасажирів і підвищення надійності електропоїздів в експлуатації.
Нагадаємо, раніше Німеччина відмовилася безкоштовно віддати б/у електрички, на які розраховувала Україна. Тому такий проект не перестав бути економічно доцільним для "Укрзалізниці". УЗ може погодитися на співпрацю, якщо німецька сторона передумає і віддасть старі електрички безкоштовно, заявляв Кравцов.
Також на українських залізницях можуть з'явитися локомотиви з Латвії. Мова, за словами латвійських чиновників, йде не про продаж рухомого парку, а про оренду.
"Укрзалізниця" (УЗ) до кінця червня 2018 року запустить третій капітально відремонтований і модернізований електропотяг приміського сполучення. До 2019 року УЗ планує відремонтувати 22 потяги, повідомляє прес-служба компанії.
У червні 2018 року вже введено в експлуатацію два електропотяги після капітального ремонту для обслуговування пасажирів регіональних філій "Південна залізниця" та "Південно-Західна залізниця". До кінця місяця ще одна модернізована електричка буде відправлена для обслуговування пасажирів регіональної філії "Львівська залізниця".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
Сморід і антисанітарія: українські електрички порівняли з чеськими
"Приміське сполучення залишається проблемним питанням. У нас сьогодні більше 90% зносу парку і збитків тільки за минулий рік від цих перевезень на 4,5 млрд грн. Однак самі по собі, крок за кроком, надолужуємо те, що майже не робилося багато років, – оновлюємо приміський рухомий склад. У 2018 року плануємо оновити 22 електрички", – заявив в.о. глави УЗ Євген Кравцов.
Базова вартість такого капітально-відновлювального ремонту одного потягу – від 35 до 38 млн грн. Ремонтуються потяги на "Київському електровагоноремонтому заводі".
Крім виконання капітального ремонту, на потягах виконано комплекс модернізацій, спрямованих на поліпшення умов перевезень пасажирів і підвищення надійності електропоїздів в експлуатації.
Нагадаємо, раніше Німеччина відмовилася безкоштовно віддати б/у електрички, на які розраховувала Україна. Тому такий проект не перестав бути економічно доцільним для "Укрзалізниці". УЗ може погодитися на співпрацю, якщо німецька сторона передумає і віддасть старі електрички безкоштовно, заявляв Кравцов.
Також на українських залізницях можуть з'явитися локомотиви з Латвії. Мова, за словами латвійських чиновників, йде не про продаж рухомого парку, а про оренду.