Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

В Україні стартує концесія морських портів: названі терміни

1 липня, 14:45

Мінінфраструктури готується до конкурсів з "Ольвії" та "Херсону"

/ Фото: AFP

Тендери на концесію морських портів "Херсон" і "Ольвія" будуть оголошені вже цього місяця, липня 2019 року. Про це заявив міністр інфраструктури України Володимир Омелян, передає прес-служба відомства.

За словами Омеляна, Мінінфраструктури вже готується до проведення концесійного конкурсу для двох великих інфраструктурних проектів.

"Концесійний проект державного підприємства "Стивідорна компанія Ольвія" (в рамках проекту передбачається будівництво зернового терміналу потужністю 2 млн тонн; загальний обсяг інвестицій становитиме не менше 4,9 млн доларів) і концесійний проект державного підприємства "Херсонський морський торговельний порт" (в рамках проекту планується інвестувати в наявну інфраструктури порту та модернізацію перевалочних потужностей; загальний обсяг інвестицій становитиме не менше 8 млн доларів)", – сказав Омелян на зустрічі з керівниками американських компаній.

Реклама

Зокрема, під час візиту до США Омелян зустрівся з представниками Bunge, Cargill і General Electric. Міністр запросив американський бізнес взяти участь в концесії.

Читайте також: Концесія починається: два вокзали в Україні віддадуть бізнесу

В тренді
Затримання Гладковського, угода щодо Brexit: підсумки дня

"Проекти в портах" Ольвія "і" Херсон "реалізуються за допомогою і за підтримки Міжнародної фінансової корпорації, Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР). Ми раді запросити Cargill і Bunge взяти участь в концесійних тендерах, які будуть оголошені в липні", – сказав Омелян.

Нагадаємо, раніше в Мінекономрозвитку підкреслювали, що приватизувати морські порти України не можна, оскільки цей актив повинен залишатися у власності держави. Концесія більше підходить для модернізації таких підприємств, оскільки передбачає лише тимчасову передачу їх управління в руки приватного бізнесу. Так, за словами чиновників, основною відмінністю концесії від інших форм залучення інвестицій є "збереження за державою права власності на активи і при цьому передача концесіонеру частини операційного ризику".

Також повідомлялося, що "Нафтогаз" ініціює передачу української ГТС в концесію. У цьому випадку держава повинна залишити за собою право забрати активи, вважають в компанії.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...
загрузка...