Зробити стартовою
26,03
29,2
РУС

Спека перетворила автобуси Києва на пекло на колесах

Журналісти "Сьогодні" заміряли температуру в громадському транспорті столиці, результати шокували


Відео: "Сегодня"

У столиці вже другий тиждень поспіль – задуха. У Києві навіть стало небезпечно дихати. Шкідливі речовини перевищують норму в кілька разів Навіть дощі, які пролилися напередодні, не покращили ситуацію. "Сьогодні" вирішили з термометром в руках проінспектувати відразу кілька видів громадського транспорту в Києві. Заходимо до салону автобуса. Цікавимося у водія:

- Як працюєте?

- А як ви думаєте? Важко, - відповідає шофер.

Запитуємо у пасажирів – скільки градусів відчувають вони.

Понад 30. Десь 32-33 градуси точно є, не менше, – говорить одна з пасажирок, – взагалі така температура – погибель для мам, які сідають з дітьми. Вони всю дорогу плачуть.

Інші розповідають, що в цій машині ще нормальні умови. На цьому ж маршруті є водії, які вмикають під час руху обігрівачі. Так охолоджується двигун, інакше, мовляв, автобус не працює. Але люди скаржаться, дорога при цьому – нестерпна.

Температура повітря в салоні була до 40 градусів, – згадує киянка, – дитину винесли взагалі непритомну, інші люди теж, можна сказати, вмирали в цьому автобусі.

Ми проїхали близько 15 хвилин, за цей час дуже спітніли. Термометр показав +35 градусів. Це якщо не стояти біля люка або вікон, де є повітря. Така поїздка – дуже важка. А в кутку салону куди не задуває повітря, одяг на пасажирові стає мокрим уже через хвилину.

Душогубки на колесах, – скаржиться ще одна пасажирка. – Якби тут було більше людей, це було б просто неймовірно, пекло. Вікна відчинені, але ось люки – не до кінця, і немає обладнання, яке робило б повітря свіжим.

Після поїздки в автобусі ми вирішили прокотитися на трамваї. Потрапили в той, де працює кондиціонер. Коли ми тільки зайшли в салон, градусник показував +33. Приблизно така температура на вулиці. Через кілька хвилин поїздки в трамваї прилад вже показував +30. Тут пасажири вже задоволені.

Саме в такому трамваї, де нормально працює кондиціонер, зручно їхати, а от в інших ні, – каже один з пасажирів.

Ще через десять хвилин температура на термометрі впала до +26. Їхати тут дійсно набагато комфортніше, ніж в автобусі, в якому ми були до цього.

В цілому ж через духоту в громадському транспорті страждають і старий, і малий.

Такі поїздки можуть закінчитися трагедією, – каже лікар Катерина Загірна. – З огляду на температуру зовні (а метал, як ми знаємо, нагрівається більше) людина має великий ризик отримати тепловий удар. Що відбувається з організмом? Відбувається перегрів, при цьому нервова система не спрацьовує до кінця і організм не може охолодитися.

Як наслідок – втрата свідомості і загострення серцево-судинних хвороб. Лікарі кажуть, щопід час спеки потрібно частіше пити, щоб підтримувати водний баланс. У групі ризику – водії.

Водії ризикують тим, що за кермом їм може стати зле. Щофер може знепритомніти і дезорієнтуватися в просторі. А це може спричинити за собою ще більш тяжкі наслідки, – попереджає доктор Загірна.

Как следствие – потеря сознания и обострение сердечно-сосудистых болезней. Врачи говорят, что во время жары нужно чаще пить, чтобы поддерживать водный баланс. В группе риска – водители.

Водители рискуют тем, что за рулем им может стать плохо. Щофер может потерять сознание и дезориентироваться в пространстве. А это может повлечь за собой еще более тяжкие последствия, – предупреждает доктор Загорная.

Як повідомляли "Сьогодні", в більшості регіонів України, за прогнозами синоптиків, спека спаде після 25 червня.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новину " Спека перетворила автобуси Києва на пекло на колесах". Інші Новини транспорту дивіться в блоці "Останні новини"

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь