Для киянки Марини Балабан звичайний візит до банку закінчився скандалом з матом і погрозами. Замість того, щоб відповісти на запитання жінки, одна зі співробітниць здійняла крик і нецензурщину.
Марина прийшла до столичного відділення "Ощадбанку", щоб дізнатися, чому заблокували її "Картку киянина". З проблемою жінка звернулася до вільної співробітниці.
"Співробітниця в комп'ютерній програмі щось не зрозуміла і покликала на допомогу колегу. Ну ось і з цього все й почалося. Колега один раз мені різко відповіла, вдруге голос підвищила", – розповідає Марина Балабан.
Жінка каже, що попросила співробітницю банку заспокоїтися і поводитись ввічливо.
"І тут Остапа понесло! І тут якийсь потік нецензурної лайки, якийсь потік матів! У хід фізичні погрози пішли, фізичні розправи. Якоїсь миті я боялася, що вона зараз на мене кинеться!" – додала киянка .
Тоді Марина попросила книгу скарг. Але і це не допомогло: співробітниця продовжувала лаятися навіть в присутності директора відділення.
У самому відділенні ситуацію не коментували – відправили до прес-служби банку. Там взяли кілька днів на роздуми – і теж відмовилися говорити про прикрий випадок. Мовляв, він не вартий уваги.
Неввічлива співробітниця перед Мариною так і не вибачилася. За неї це зробив представник центрального управління банку. А "Картку киянина" пообіцяли відновити якомога швидше.