Вже майже півроку мешканці будинків №5 і №9 на вулиці Бударіна отримують платіжки із запізненням, іноді навіть затримують більш ніж на місяць. Через це мешканці не можуть заплатити за "комуналку" вчасно, скаржаться кияни.
"Ми з'ясуємо, з яких причин затримують платіжки по вул. Бударіна, 5 і 9. Втім, відповідальний за доставку квитанцій мешканцям будинків – балансоутримувач, тобто жек чи ОСББ (об'єднання співвласників багатоквартирного будинку). У разі затримки доставки квитанцій в першу чергу потрібно звернутися до них. Крім того, в таких випадках жителі столиці можуть звернутися в Центр комунального сервісу (в Святошинському районі він знаходиться на бульварі Вернадського, 63-а). Там же можна відразу сплатити квитанції, оскільки у них є всі необхідні дані. До речі, для тих, у кого є "Картка киянина", платіж буде без комісії", – пояснює Андрій Щербина, перший заступник директора КП "ГІОЦ".
Також оплатити рахунки можна онлайн на сайті ГІОЦ (головний інформаційно-обчислювальний центр). Для цього потрібно зареєструватися на сайті і внести всі необхідні дані, а також вписати показники лічильників. Вся інформація про платежі зберігається на сайті і при необхідності в будь-який час її можна підняти.
Читайте також:
- Як киянам платити за комуналку по-новому
- Заступник Кличко проінспектував квартири киян, які скаржилися на низьку температуру
- Тимчасова субсидія: кому відмовляють в знижках, коли її можуть забрати і що робити потім
- Комуналка по-новому: що зміниться у 2017-му, як субсидії заважають енергоефективності та що подорожчає