Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Для підприємців з Деснянського району Києва запустили новий сервіс

9 жовтня, 17:15

Актуально

Понад 4000 юросіб і фізосіб-підприємців зможуть отримувати консультації щодо постачання електроенергії дистанційно

/ Фото: PxHere

"Київські енергетичні послуги" запустили новий сервіс дистанційного обслуговування. Тепер, понад 4 тисячі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які обслуговуються у центрі для клієнтів по вулиці Закревського, 14, зможуть отримувати консультації та інші послуги щодо постачання електроенергії дистанційно. Це пілотний проект, згодом планується запустити такий сервіс і для інших центрів обслуговування у столиці.

"Підприємцям та бюджетним організаціям тепер не доведеться витрачати час своїх працівників на відвідування центрів обслуговування. Ми цінуємо час наших клієнтів, тому постійно вдосконалюємо свої сервіси та створюємо нові можливості для ще більш зручнішого вирішення питань, пов’язаних з електропостачанням", – сказав директор "Київських енергетичних послуг" Віктор Мельников.

Дистанційне обслуговування дозволить клієнтам вирішувати наступні питання:

Реклама

  • надання показників лічильників (звіту);
  • надання/отримання документації для укладання/внесення змін до умов договорів про постачання електроенергії;
  • отримання документів за результатами проведених нарахувань за розрахунковий період;
  • надання/коригування даних щодо прогнозованого (заявленого) обсягу електроспоживання;
  • звірення розрахунків за електроенергію;
  • питання підключення/використання сервісу "Особистий кабінет" та оформлення електронного цифрового підпису (ЕЦП);
  • консультування з питань умов діючих договорів про постачання електроенергії, цін/тарифів та інших питань, що стосуються постачання електричної енергії та взаємодії з Компанією.

Користування сервісом дистанційного обслуговування безкоштовне для клієнтів "Київських енергетичних послуг".

В тренді
Затримання "Троєщинського маніяка" в Києві: з'явилися нові подробиці від поліції і відео

Для отримання послуги достатньо оформити угоду про інформаційний обмін, що розміщена на сайті і надати її у двох примірниках для підписання підприємством у центр обслуговування або надіслати поштою (04050, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 31, відділ по роботі з договорами).

Контактний телефон: (044/067/066) 277 18 18 (кнопка "8" у голосовому меню).

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...
загрузка...