Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь
Зробити стартовою
26,84
30,19
РУС

"Енергопостачальник повинен бути зручний для клієнта": інтерв'ю з Віктором Мельниковим

Найзручнішим способом оплати за електроенергію є Особистий кабінет на сайті "Київських енергетичних послуг"

Кому і як платити за електроенергію в 2019 році в Києві, куди люди можуть передати показники лічильників, як це зробити швидко, заощадивши час, сили і засоби розповів в інтерв'ю "Сегодня" директор компанії-постачальника "Київські енергетичні послуги" Віктор Мельников.

- Вікторе Олександровичу, кияни отримали платіжки за січень з новими реквізитами від "Київських енергетичних послуг". З чим пов'язані ці зміни?

- З 1 січня 2019 року ринок електроенергії в Україні працює за новими правилами. Функції поставки і розподілу електроенергії тепер розділені між двома незалежними підприємствами – постачальником і оператором системи розподілу.

У Києві постачальником електроенергії населенню з 1 січня стала компанія "Київські енергетичні послуги", яка також проводить розрахунки і приймає оплату за світло. Відповідно за спожиту з нового року електроенергію необхідно платити саме нашої компанії.

А за якість електроенергії, підтримку модернізацію електромереж, встановлення та заміну лічильників відповідає оператор системи розподілу "ДТЕК Київські електричні мережі".

- На що варто звернути увагу при оплаті нових платіжок?

- Зміна постачальника означає зміну реквізитів для оплати. Ми просимо всіх клієнтів бути вкрай уважними, оплачуючи квитанції в банках та відділеннях Укрпошти – ретельно перевіряти розрахунковий рахунок, МФО, ЄДРПОУ та призначення платежу, щоб гроші помилково не зарахували попереднього постачальника.

Нові реквізити вказані в квитанціях, їх можна побачити на сайті kep.com.ua в розділі "Оплата". В Особистому кабінеті на тому ж сайті застосовуються оновлені реквізити. Ми уклали договори з найпопулярнішими у населення банками та інтернет-сервісами платежів, щоб всі потрібні цифри там підтягувалися автоматично.
Крім реквізитів на самих квитанціях з'явилися корисні нагадування і поради: коли передавати показання лічильників, куди звертатися з питань споживання електроенергії, як найзручніше оплачувати спожиту електроенергію. 

- Що буде, якщо хтось випадково заплатить за старими реквізитами? Чи є такі випадки і куди звертатися людям?

- Дійсно, деякі кияни помилково сплатили рахунки за спожиту вже в новому 2019 році електроенергію за старими реквізитами попереднього постачальника – компанії "ДТЕК Київські електромережі".
Для зручності наших клієнтів, щоб людям не довелося нікуди ходити або дзвонити, або писати якісь заяви, помилково отримані гроші "ДТЕК Київські електромережі" перерахують новому постачальнику – "Київським енергетичними послугами". Ми ці платежі врахуємо і розподілимо по особових рахунках клієнтів самостійно.

Після надходження коштів від попереднього постачальника сума оплати за січень буде відображена в Особистому кабінеті на сайті kep.com.ua. Також зараховані суми будуть вказані в наступних платіжках, які прийдуть клієнтам в березні.

- Чи змінилися процедури передачі показань лічильника?

- Як і раніше, знімати показання лічильника потрібно 1 числа, передавати їх – з 1 по 4 число місяця включно; платити за електроенергію – до 20 числа. У клієнтів, які не встигли вчасно передати показання лічильників, кількість спожитих кіловат*годин розраховується за середньодобовим споживанням на підставі двох фактичних свідчень, переданих або зафіксованих раніше. В такому випадку показання в платіжці можуть відрізнятися від фактичних за лічильником. Їх можна скорегувати, щоб уже в наступному місяці отримати більш точну платіжку.

Так, наприклад, зараз для цього можна до кінця лютого передати нашій компанії актуальні показання лічильника: через форму зворотного зв'язку або Особистий кабінет на сайті на сайті kep.com.ua, по електронній пошті Hotline@keu.com.ua або через нашу сторінку в Facebook fb.com/energoposlugykyiv. В якості додаткової альтернативи можна звернутися і за телефонами контакт-центру (044/067/066) 277-18-18. 

- Як краще і простіше сплатити за електроенергію?

- Найзручнішим способом оплати за електроенергію є Особистий кабінет на сайті "Київських енергетичних послуг": вносите показання лічильника, відразу бачите суму до оплати, тут же оплачуєте і бачите зарахування коштів. Пароль і логін залишилися такими ж, як в особистому кабінеті попереднього постачальника. Всі реквізити вже оновлені, можна вибрати варіант оплати без комісії, подивитися історію витрат і оплат тощо.
Також платити можна через платіжні системи в мережі Інтернет, де теж вже оновлені вірні реквізити. Також можна прийти з платіжкою в банк або відділення Укрпошти, але там стоїть ретельно простежити, щоб касир ввів коректні реквізити.

- З яких питань потрібно звертатися до вашої компанії і де закінчується ваша зона відповідальності?

- "Київські енергетичні послуги" займаються постачанням електроенергії, забезпеченням розрахунків, наданням інформації та консультацій по споживанню. Також ми пропонуємо клієнтам сервіси та продукти для підвищення енергоефективності, щоб зменшити витрати на електроенергію. Наприклад, набір Розумний WATT допомагає економити до 50% сімейних витрат на світло.

У набір входить двозонний лічильник електроенергії з послугою швидкої установки "під ключ". Лічильник дозволяє платити в 2 рази менше за електроенергію, спожиту з 23 вечора до 7 ранку. У наборі також є енергоефективні LED-лампи і розумна розетка з таймером для налаштування автоматичної роботи приладів з великим споживанням в потрібні годинник.

- Як мені, споживачеві, вирішувати питання, які можуть виникнути? Потрібно кудись йти?

- Енергопостачальник повинен бути максимально зручний і доступний для клієнта. Ми виступаємо за максимальне спрощення відносин клієнта з постачальником і допомагаємо клієнтам вирішити всі питання дистанційно: передача і коригування показників лічильників, оплата рахунків, консультації.

Працює контакт-центр, з операторами якого можна зв'язатися по телефону, електронній пошті, в Особистому кабінеті або через соціальну мережу Facebook. По любому з цих каналів людина обов'язково отримає вичерпні відповіді по питаннях, що цікавлять. У крайньому випадку можна відвідати центр обслуговування клієнтів.

Причому, щоб люди не витрачали час на очікування, ми запустили на сайті розділ "Попередня реєстрація", там потрібно заповнити коротку форму – мета візиту, дата, вибрати найближчий центр – і прийти в обраний день і час, щоб отримати якісне обслуговування від наших фахівців.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новину " "Енергопостачальник повинен бути зручний для клієнта": інтерв'ю з Віктором Мельниковим". Інші Комунальні послуги Києва дивіться в блоці "Останні новини"

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.