Починаючи з травня 2018 жителі столиці можуть отримати консультації з електропостачання в восьми центрах обслуговування "ДТЕК Київські Електромережі" за адресами:
- вул. Мельникова, 31;
- вул. Жилянська, 83/53;
- вул. М. Тимошенка, 18;
- вул. М. Закревського, 14;
- вул. Бориспільська, 6-А;
- вул. Драгоманова, 40-С;
- пр-т Голосіївський, 30-Б;
- вул. Вільямса, 3/7.
Графік роботи можна подивитися на сайті компанії.
Отримати інформаційно-консультаційні послуги також можна:
- в контакт-центрі "ДТЕК Київські Електромережі" за номером 1588 (безкоштовно для стаціонарних, мобільних Vodafone і "Київстар") або 0-800-50-1588 (безкоштовно для стаціонарних і мобільних);
- в Особистому кабінеті з електропостачання;
- за допомогою форми зворотного зв'язку на сайті компанії;
- за допомогою нового сервісу – онлайн-консультації на Facebook-сторінці "ДТЕК Київські Електромережі".
Тепер клієнти можуть швидко і зручно через інтернет можуть отримати консультацію або замовити послугу по електроенергії в чаті Facebook-сторінки "ДТЕК Київські Електромережі".
Запрошуємо киян перевірити, як працює нова функція, і розповісти про ще один зручний спосіб обслуговування друзям і знайомим!
Нагадаємо, з 1 березня споживачів електроенергії в м. Києві обслуговує ЗАТ "ДТЕК Київські Електромережі". Зміна постачальника електроенергії сталася в рамках виконання ПАТ "Київенерго" закону "Про ринок електричної енергії", ухваленого в 2017 році. Він зобов'язує всі українські обленерго в грудні 2018 провести поділ функцій генерації, передачі і постачання електроенергії шляхом їх передачі знову компаніям.