За останній місяць майже 300 клієнтів скористалися консультаціями з електропостачання на сторінці "ДТЕК Київські електромережі" в Facebook. Це швидко і зручно: в середньому онлайн-консультант відповідає протягом 11 хвилин після звернення клієнта. Також багато клієнтів почали передавати показання електролічильників на 1 число.
У чаті Facebook-сторінки "ДТЕК Київські електромережі" клієнти можуть отримати інформацію з будь-яких питань електропостачання: перевірити інформацію про нарахування та розрахунках, дізнатися терміни відновлення електроенергії, передати показання електролічильника, замовити послугу тощо.
Підписатися на сторінку можна, натиснувши кнопку "Подобається" на сторінці за посиланням: www.facebook.com/kyivsky.elektromerezhi/. Пропонуємо перевірити, як працює новий сервіс і розповісти про досвід онлайн-обслуговування знайомим і друзям!
Отримати інформацію з електропостачання можна також за допомогою:
- особистого кабінету з електроенергії на сайті dtek-kem.com.ua;
- контакт-центру за тел. 1588 (для стаціонарних телефонів, мобільних Vodafone і Київстар) або (044) 202-1588;
- мобільного додатка "ДТЕК Київські Електромережі" з електроенергії для IOS і Android- пристроїв;
- форми зворотного зв'язку на сайті dtek-kem.com.ua.