У деяких з останніх комунальних платіжок, які отримали кияни, вписані квадратні метри балкона, які нібито опалюються. Тим часом, на балконах у людей, які отримали такі рахунки, батарей немає. А деякі навіть не засклені.
"Якщо в квартирі було зроблене перепланування, в результаті чого балкон став опалюватися, то природно кількість квадратних метрах у платіжках поміняється. Якщо ж ніяких перепланувань в житловому приміщенні не було, то, найімовірніше, сталася помилка даних", – пояснять ситуацію Валерій Місань, директор ГІОЦ.
Щоб виправити платіжку з помилкою даних, потрібно, в першу чергу, звернутися до балансоутримувача із заявою – тобто, в жек чи ОСББ – саме ці організації передають дані в ГІОЦ (КП "Головний інформаційно-обчислювальний центр") про квадратних метрах власників квартир для формування комунальних платежів, вони ж відповідають за їх достовірність.
"Якщо дійсно була допущена помилка і киянин переплатив, то гроші не зникають: після коригування даних, заплачену суму врахують в наступній платіжці", – роз'яснив чиновник.
Читайте також:
- Не розраховувати на державу в питанні опалення, радять українцям експерти
- Утеплення стін квартири в Києві: нюанси й тонкощі
- За проїзд на метро на Троєщину інвестор може брати по 10 гривень – Ніконов
- В Україні запрацювала перша котельня на солом'яних пеллетах
- Переселенцям в Києві пропонують роботу на ринках і будівництвах