Днями киянам обіцяють показати остаточний проект нової розв'язки Шулявського шляхопроводу. Затвердити його міська влада плануює на містобудівній нараді, який відбудеться на цьому тижні.
Нагадаємо, в кінці лютого на Шулявському шляхопроводі обвалилася частина тротуарної консолі площею 52 кв. м. Тоді дивом ніхто не постраждав. Конструкцію зміцнили металевим каркасом, а прольоти загородили бетонними відбійниками, щоб під мостом не паркували авто.
Через тиждень після НП у департаменті містобудування та архітектури КМДА показали сім варіантів проектів реконструкції, з яких вибрали три найоптимальніших: нова 2-рівнева розв'язка, 3-рівнева з кільцем та розв'язка-"конюшина" з демонтажем частини заводу "Більшовик", розроблена у 2008 році.
Один из варіантів. Китайці запропонували трирівневу розв'язку з розворотами на другому рівні
З ПЕРЕХОДАМИ І ПАРКІНГОМ . В кінці березня в департаменті містобудування було представлено ще один проект реконструкції Шулявського шляхопроводу, розроблений проектувальниками з Китаю. Вони також запропонували трирівневу розв'язку: підземний рівень (по проспекту Перемоги), другий рівень з пішохідними переходами (за проектом їх вісім), з розворотами для транспорту і паркуванням під естакадою. Третій надземний рівень на дві смуги в кожному напрямку, що з'єднує вул. Довженка та Гетьмана.
Таким чином, чотири варіанти проекту, включаючи китайський, були направлені на доопрацювання і прорахунки. Однак незабаром запропонований азіатський проект з розгляду зняли.
НОВИЙ ВАРІАНТ. "Головархітектура протокольно заборонила розглядати варіанти з світлофорним регулюванням, тому китайський варіант зняли. Зараз фахівці з Китаю запропонували новий проект: дворівневу розв'язку з двома петлями розворотів по просп. Перемоги – в районі вулиці Виборзькій. Цей проект не вимагає будівництва тунелю, на відміну від трирівневої розв'язки, і може бути реалізований без ускладнень існуючого трафіку – спочатку будуть побудовані петлі, а потім поетапно розберуть старий шляхопровід", – розповів "Сегодня"головний спеціаліст департаменту транспортної архітектури КМДА Віктор Петрук.
За його словами, нова китайська розв'язка перевершує інші запропоновані проекти пропускною здатністю – понад 19 тисяч авто вранці. Наприклад, запропонована трирівнева кільцева розв'язка зможе пропускати вранці понад 18 тисяч авто. "Але трирівнева розв'язка, на відміну від китайського проекту, значно економить час проїзду. У китайській розв'язці, щоб виконати лівий поворот на Чоколівці, потрібно доїхати майже до НАУ, а це зайвий кілометраж", – пояснює Петрук.
За проектом. Для пішоходів відвели зразу вісім наземных переходів
КОЛИ РЕАЛІЗУЄТЬСЯ. За словами заступника голови КМДА Олександра Спасибко, перед розробниками в техзавданні були визначені основні пріоритети – темпи будівництва, пропускна здатність і вартість реконструкції. "Ми повинні реалізувати реальний проект швидкими темпами", – заявив Спасибко. Почати будівництво розв'язки на Шулявці міська влада плануює у кінці цього року.