За сприяння житлово-комунальній інспекції в Києві проведено перерахунок мешканцям столиці більш ніж на 100 тисяч гривень.
Зокрема, в Солом'янському, Оболонському та Деснянському районах виявлені адреси, де тривалий час не працювали ліфти: поломки усунені, а жителям було зменшено суму оплати за надані послуги.
За звітом інспекторів, завдяки перевірці усунені масові порушення прав споживачів, а також притягнуто до дисциплінарної відповідальності посадових осіб. Зокрема, після втручання інспекції відновлено гаряче водопостачання на вул. Академіка Навашина, 4. До цього неодноразові звернення та скарги мешканців залишалися безрезультатними. Фахівці виявили, що проблема виникла через непрацюючої автоматики насосного обладнання і засміченості теплообмінника в тепловому пункті, який обслуговується ПАТ "Київенерго".
В результаті службових перевірок інспекторів житлово-комунальної інспекції в Києві застосовані дисциплінарні стягнення до керівників за несумлінне виконання своїх обов'язків. Так, за несвоєчасне прибирання снігу з прибудинкових територій і внутрішньоквартальних проїздів отримали догани три начальника ЖЕКів Дніпровського та Святошинського районів і три працівника інженерно-технічного персоналу.
Крім того, ініційовано службове розслідування в Шевченківському, Солом'янському, Голосіївському і Печерському районах щодо порушень прав споживачів. За результатами перевірки звільнений начальник ЖЕУ "ЛИПКИЖИТЛОСЕРВІС" і його заступник, попередження отримали п'ять посадових осіб.
Читайте також:
- Плата за тепло в Україні: як зробити перерахунок і які права мають споживачі
- Українці скаржаться на холодні батареї, чиновники обіцяють зробити перерахунок
- Перерахунок оплати за тепло в Києві: жителям столиці вдалося повернути понад 80 мільйонів гривень
- Яценюк доручив провести перерахунок плати за опалення в Україні
- Питання чиновнику: як у Києві провести перерахунок за недогрів води