Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь
Зробити стартовою
27,16
30,85
РУС

"Їжа з сюрпризом": як покарати кафе за неякісне обслуговування

Відвідувачі скаржаться на пакети в сирниках і пісок у піці

"Їжа з сюрпризом": як покарати кафе за неякісне обслуговування //smm.ollcdn.net/i/image_610x343/media/image/5c6/5bb/701/5c65bb7017a0e.jpg //smm.ollcdn.net/i/image_150x100/media/image/5c6/5bb/701/5c65bb7017a0e.jpg Інші новини Відвідувачі скаржаться на пакети в сирниках і пісок у піці

Замовили в кафе сирники на сніданок, а бонусом отримали шматок целофану в блюді: в столиці клієнтку нагодували їжею з "сюрпризом". Так, днями Наталя зайшла поїсти в кафе. Каже, сподівалася на смачний сніданок, а отримала неприємний сюрприз.

Замість того, щоб покликати адміністрацію, офіціант просто забрав блюдо.

"Про що тут можна говорити! У мене в їжі клейонка, якийсь пакет. Мені їх нібито переробили, принесли нові, свіжі, я з'їла кілька штук, але чесно – після цього випадку вже не було настрою, вже був зіпсований день ну, і власне, думка про цей заклад вже була зіпсована", – говорить Наталія Дубовик.

Як виявилося, на якість їжі в кафе скаржиться не тільки Наталя.

"Замовила піцу додому. Відкрили – впали від рівня сервіровки. Як свиням кинули. І це при тому, що замовляли подвійну моцарелу. Подзвонила диспетчеру, повернула, кур'єр повернув гроші. Попереднього разу привезли піцу з непомитою зеленню: тріщав пісочок на язику", – поскаржилася інша клієнтка ресторану.

У самому закладі запевняють: над поліпшенням сервісу там працюють, а ситуацію з Наталчиним сніданком адміністратор контролює особисто.

"Проводимо розслідування з приводу цієї ситуації, щоб точно знати, як це могло статися і що ми можемо зробити для того, щоб не було повторно. Також, за два тижні, як все вирішиться – ми вам повідомимо", – говорить Євгенія, адміністратор кафе .

Відшкодувати моральний збиток у такій ситуації можна. Втім, потрібно мати докази.

"Необхідно мати документи про суб'єкта підприємницької діяльності. Ці документи є в куточку споживача. Підходите, берете це свідоцтво, фотографуєте і бажано, щоб у вас був чек – це вам все допоможе для написання скарги до контролюючого органу, для виходу на позапланову перевірку", – пояснює Максим Несмєянов, виконавчий директор спілки споживачів України.

Експерт каже: приватні кафе зараз держава не контролює. Тому єдиний спосіб вплинути на якість – активність самих клієнтів.

Раніше ми писали про те, що під Києвом сім'я вирішила поміняти вікна на металопластикові, коли їм запропонували вигідну ціну, та ще й в кредит. Розібралися тільки вдома, коли зрозуміли, що вікна їм обійдуться в космічну суму, тому що підписалися на позику під 160 відсотків річних. У Союзі споживачів радять не довіряти рекламі і вигідним знижкам, особливо з рук, а звертатися до перевірених фірм.

 

Читайте найважливіші та найцікавіші новини на наших сторінках Facebook, Twitter, Telegram

Ви зараз переглядаєте новину " "Їжа з сюрпризом": як покарати кафе за неякісне обслуговування". Інші Інші новини дивіться в блоці "Останні новини"

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
Загрузка...