Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Інновації та сервіс: як буде виглядати новий флагманський супермаркет NOVUS

23 серпня, 10:03

PR

Екоматеріали, сучасний дизайн, електронні каталоги і digital-екрани, дегустаційний стіл для цінителів вина, фреш-бар і пивний бар, каси самообслуговування, а також затишне кафе. Чим ще здивує своїх гостей новий флагманський магазин NOVUS?

Зовсім скоро мережа супермаркетів NOVUS відкриє новий супермаркет в київському торгово-розважальному центрі Sky Mall. Цей торговий об’єкт буде найбільшим для мережі в столиці – рітейлер орендував в ТРЦ 12 000 кв. м, з яких 6300 кв. м буде використано для торгового залу. Нещодавно в компанії розкрили подробиці асортименту майбутнього магазину, який налічуватиме близько 50 000 найменувань товарів. Тепер же в мережі NOVUS докладно розповіли про те, як буде виглядати флагманський супермаркет, які нововведення будуть реалізовані в його оформленні та обладнанні, а також зонуванні та додаткових сервісах торгової точки.

В оформленні супермаркету використані екоматеріали – дерево, метал, скло, камінь. Компанія постаралася реалізувати комфортні для відвідувача інтер’єрні рішення, в які гармонійно вписується торгове обладнання в сучасному дизайні.

У магазині буде реалізовано нове декоративне оформлення, професійне освітлення та логічне розміщення торгових зон для зручності покупців. "Інтер’єр розробляли таким чином, щоб різні зони в магазині були логічно виділені візуально. Зручна навігація в магазині дозволить гостям швидко знайти потрібний відділ або категорію товару", – пояснює Сергій Миколаєнко, архітектор-дизайнер мережі NOVUS.


До речі, дизайн інтер’єру нового магазину розробляло Architectural Bureau Stupak, яке співпрацює з мережею на постійній основі.


"Ми віримо, що майбутнє рітейлу – це не питання каналів, а досвіду клієнта. Тому в новому магазині ми зробили редизайн не тільки інтер’єру, але і "шляху клієнта", постаралися об’єднати онлайн і офлайн-стратегії, беручи краще від кожної – свіжі якісні продукти і зручність", – коментує Сергій Гуляєв, директор з маркетингу мережі NOVUS.

Реклама

На вітринах магазину розмістять QR-коди – вони дозволять клієнтам супермаркету детальніше ознайомитися з переліком продукції, складом і калорійністю представлених в магазині страв та іншою корисною інформацією. У торговому залі встановлять digital-екрани, де буде розміщуватися інформація про актуальні пропозиції магазину, рекомендації здорового харчування, демонстрація приготування страв власного виробництва та інше.

У супермаркеті буде встановлено нове торгове обладнання для випічки та хліба, який компанія випікає самостійно. Працюватиме фреш-бар. Тут встановлять професійну фреш-станцію, за допомогою якої покупці зможуть самостійно зробити свіжовичавлений сік. Також магазин обладнають спеціальною холодильною камерою для сиру та хамону, будуть встановлені шафи сухого визрівання м’яса, де гості зможуть купити ідеальне м’ясо для стейків.

В тренді
У Києві невідомий відкрив стрілянину і погрожує підірвати міст: подробиці від поліції, фото і відео

З інших нововведень можна відзначити дегустаційний стіл, де на постійній основі будуть проходити різноманітні дегустації напоїв. У цій зоні буде працювати професійний сомельє.

Фуд-корт супермаркету буде реалізований в новому форматі. Сучасний і максимально продуманий дизайн інтер’єру кафе The Lunch і пивбару The Bar повинні створити у відвідувачів відчуття затишку і комфорту. Вони здатні прийняти 150 гостей. В оформленні використано натуральне дерево, камінь і живі рослини. В меню покупці зможуть знайти бургери, млинці, каву і піцу, приготовану в традиційній італійській печі, яка буде розташована прямо в магазині.

Крім звичайних кас для зручності здійснення покупок в супермаркеті встановлять термінали самообслуговування. Компанія розпочала впровадження self-service в своїх торгових об’єктах в кінці 2017 року і до теперішнього часу встановила вже більше 70-ти кас самообслуговування в 11-ти магазинах. Як розповідав в інтерв’ю RAU директор департаменту інформаційного менеджменту NOVUS Стунджя Мажвідас, покупці дуже активно користуються касами самообслуговування з перших днів їх роботи, адже вони дозволяють клієнтам компанії розрахуватися за товар швидше і не стояти в чергах у традиційних кас.

Нагадаємо, відкриття магазину NOVUS в ТРЦ Sky Mall заплановано на осінь поточного року. Цей супермаркет стане вже 28-м торговим об’єктом рітейлера в столиці і 36-м в Київській області.

Довідка. NOVUS представлений на українському ринку з 2008 року. З тих пір мережа магазинів рітейлера зросла до 44-х маркетів загальною площею понад 170 000 кв. м. Компанія розвиває торгові об’єкти різних форматів площею від 500 до 7 000 кв. м, в тому числі – франчайзингові. Більшість торгових точок мережі працює в Києві та області. Магазини також представлені в Рівному, Черкасах, Тернополі, Миколаєві та місті Корець (Рівненська обл).

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...