Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Київ туристичний: чим у місті хочуть дивувати гостей

12 жовтня, 08:15

Міла Князька-Ханова

За рік до Києва стали приїжджати частіше, особливо - у вихідні дні, а найближчим часом з'являться нові арт-об'єкти

/ Фото: Depositphotos

Реклама

У Києві порахували туристів, що приїжджають в столицю з інших міст України та з інших країн. Цифри приємні: якщо в минулому, 2018 році, місто відвідали близько 4 мільйонів гостей, в цьому очікують вже понад 5 мільйонів. У міському управлінні туризму та промоцій кажуть, що Київ стає "містом вікендів": за даними чиновників, в цьому році зріс продаж квитків у місто на вихідні.

У 2019 му в місті з'явилося чимало об'єктів, які цікаві і жителям, і гостям міста. Також у Києва – нова промо-компанія. У ній українську столицю рекламує чарівний пес Ллойд породи коргі, який показує кілька найяскравіших і найпопулярніших локацій у місті – Поштову і Софіївську площі, Андріївський узвіз і Майдан Незалежності. Там запевняють, що Київ – місто гарне і завжди готовий допомогти. Журналісти сайту "Сьогодні" з'ясували, навіщо туристи приїжджають до Києва, чим їх хочуть порадувати в місті, і скільки столиця заробляє на туризмі.

Гості столиці: їдуть до родичів і на фестивалі

Нещодавно в КМДА провели дослідження серед гостей міста, з яких причин і звідки вони приїжджають до Києва. Було опитано 2 тисячі респондентів у готелях і туристичних локаціях. Як виявилося, найчастіше столицю відвідують, щоб відвідати родичів або подивитися на місто. Ще серед причин – шопінг, він популярний серед внутрішніх туристів. Також приїжджають у відрядження і на фестивалі. Крім того, серед причин для візиту до столиці називали лікування.

"Тут незначний відсоток, але дуже прибутковий: медичний турист залишає за тиждень близько 1,5 тисячі доларів за тиждень перебування у місті", – розповіла Марина Радова, в.о. начальника управління туризму та промоції КМДА.

Згідно з результатами дослідження, меломани цьогоріч приїжджали на Atlas Weekend і UPark Festival, гурмани – на численні гастрономічні фестивалі, медики відвідували великий міжнародний конгрес, а ділові люди – Invest In Kyiv Forum і Kyiv Smart City Forum. Любителі активних видів спорту приїжджали на Моto Open Fest і бігові марафони.

Іноземні туристи найчастіше приїжджають з Європи (57%) і Азії (32%). Також приїжджають до нас гості з Африки – 5%, Америки – 4%, Австралії і Нової Зеландії – 2%. Часто у столиці можна зустріти туристів з Ізраїлю, США і Білорусі.

Скільки місто заробляє на туризмі

В КМДА відзвітували, що доходи від туристичного збору на сьогодні становлять понад 50 мільйонів гривень. Надходження до бюджету від нього виросли удвічі в порівнянні з минулим роком.

"Ці кошти повинні піти на туристичну галузь: підвищення комфорту для туриста, встановлення туристичних орієнтирів, інформаційних показників", – повідомила заступник голови КМДА Марина Хонда.

Вона зазначила, що активному розвитку туристичної галузі в місті допомагають місцеві туроператори, які працюють з туристами в Києві. У місті проводять гастрономічні тури, екскурсії по місцях зйомок міні-серіалу "Чорнобиль" і тематичні прогулянки, які розкривають гостям унікальність Києва і "закохують" гостей у місто.

Також на популяризацію Києва, а значить – і на приплив туристів, впливають зйомки в місті столиця "засвітилася" в рекламі, фільмах і музичних кліпах, в тому числі – світових зірок. Так, цьогоріч місто "знялося" у промо-ролику Turkish Airlines, рекламі Apple, міні-серіалі "Чорнобиль" і в кліпах Bring Me The Horizon, Twenty One Pilots і Miley Cyrus. У КМДА відзначають, що кількість запитів на зйомки кіно, реклами і відеокліпів у Києві з кожним роком зростає: якщо в 2014 їх було близько 300, то станом на вересень 2019 го – понад 800. При цьому 70% запитів надходять від іноземних компаній.

Є й проблемні моменти: функціонування нелегальних хостелів. Власники таких місць часто не платять туристичний збір і встановлюють ціни, які не відповідають цьому класу житла. Вирішити питання нелегальних хостелів планують за допомогою спеціальних груп, які їх будуть перевіряти. До складу перевіряючих входять представники адміністрацій в районах, податкової, поліції і Асоціації хостелів у Києві.

"Стикаючись на практиці, ми розуміємо, що з 300 хостелів, які заявляються, як житло для туристів, далеко не всі такими є. З жовтня ми починаємо перевірки по районах. Вони націлені на проведення інформаційної кампанії серед власників, щоб донести їм, що необхідно платити туристичний збір, про те, що хостел – це житло для туристів середньої цінової категорії", – повідомила Марина Радова.

Тим часом, чиновники відзначають, що поки привести в порядок ситуацію з хостелами у Києві дуже складно, оскільки сам термін "хостел", як і порядок їх роботи, не затверджені на законодавчому рівні.

Плани на туристів: чим залучатимуть гостей до міста

За рік у столиці з'явилися нові об'єкти, які користуються у туристів підвищеною популярністю: Алея художників, скляних пішохідний міст, сходи на Пейзажній алеї і оновлений парк на Володимирській гірці. Біля них за рахунок меценатів встановили нову навігацію з покажчиками до міських визначних пам'яток.

В управлінні туризму та промоцій кажуть, що готують для гостей міста нові локації і приводи відвідати Київ. Так, у місті проведуть Міжнародні хорові змагання-2020 і свято Нового року між двома дзвіницями, які будуть рекламувати на міжнародних туристичних виставках. Крім того, в жовтні на Софійській площі з'явиться 3D-модель Софії Київської.

Крім пішохідних маршрутів (їх зараз три), в КМДА планують популяризувати столичні веломаршрути, які проходять через центральну частину міста і мальовничі зелені зони, і водні маршрути на каяках. А в Голосіївському парку зараз упорядковують еко-стежку протяжністю в 3 кілометри, яка припаде до душі прихильникам еко-туризму.

Тим часом, на столичних вокзалах до листопада з'являться туристичні інформаційні центри і відкриються освітні семінари для гідів, де екскурсоводи зможуть обмінятися досвідом. Також в КМДА планують розвивати спільні туристичні проекти з Київською областю – адже в невеликій віддаленості від столиці також чимало об'єктів, які цікаві гостям.

Нагадаємо, в цьому році Чорнобильська зона відчуження була визнана одним з пріоритетних напрямків для розвитку туризму. Зараз відвідувачам пропонують 21 маршрут, в тому числі – водні, по річках Прип'ять і Уж. Чорнобильську зону відчуження за 8 місяців цього року відвідала 74 671 особа. Майже 80% туристів приїжджають з-за кордону – 59 698 осіб, ще 14 973 – з України. За даними ЦОТІЗ, загальна кількість країн, звідки приїжджають до Чорнобиля, – 130. Бувають гості і з дуже далеких держав, серед них – Сінгапур, Чилі, Мексика і Японія.

Дивіться відео, як Чорнобиль перетворюють в туристичну зону:

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...
загрузка...