Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Міст на Володимирській гірці в Києві: що вже побудовано і коли він буде готовий

10 квітня, 09:21

Василий Михальчук

«Сегодня» попрацювали лопатою, а влада готується заспокоїти ЮНЕСКО

/ Фото: Вiталiй Лазебник, "Сегодня"

Реклама

У Києві добудовують скандальний пішохідний міст від Володимирської гірки до Хрещатого парку. "Сегодня" подивилися, що вже побудовано і навіть трохи взяли участь в спорудженні переправи.

Підготовчі роботи з будівництва моста почали в листопаді минулого року, зараз над Володимирським узвозом вже стоять опори і прольоти майбутнього переходу. Робота кипить, адже терміни будівництва підтискають – об'єкт хочуть закінчити до Дня Києва. Зараз на чотирьох опорах висотою 22 і 32 метри змонтували три прольоти мосту. Робітники кажуть, що днями повинні завершити останній четвертий, який з'єднає Володимирську гірку і Хрещатий парк.

"Через два тижні після установки останнього прольоту по новій споруді вже можна буде пройтися. Також тривають роботи з облаштування фонтану, який буде встановлений на вході перед мостом на Володимирській гірці", – розповів нам Олександр Спасибко, заступник голови КМДА. 

Цікаво, що на будівництві задіяно найбільший в Україні автомобільний кран, який піднімає вагу до 150 тонн. З його допомогою встановлюють конструкції.

Платять 11 тисяч 

Кожен день на об'єкті працює близько сотні будівельників та інженерів. У травні під час укладання асфальтного покриття, облаштування скляних перил та висвітлення їх число збільшиться до 300. Отримують робочі 11 000 грн в місяць. Кореспонденти "Сегодня" запропонували свою безоплатну допомогу. Робота знайшлася: зарити траншею з основою під майбутній фонтан. Після того як ми попрацювали лопатою, виконроб показав, як користуватися нівеліром – пристроєм для визначення перепадів висот. Він дозволяє мінімізувати ризик прорахунків при будівництві мостів.

А потім інженери показали нам карту зсувонебезпечних ділянок на об'єкті і схеми розміщення захисних паль. Їх забили 400 штук – так Володимирський і Хрещатицький пагорби намагаються захистити від руйнування.

ЮНЕСКО і питання

Далеко не всі кияни поділяють доцільність появи нового моста. Та й ЮНЕСКО висловлювалася проти будівництва неподалік від Софії Київської та Лаври. У КМДА стверджують, що всі зауваження врахували ще до початку робіт, і представники ЮНЕСКО, які прибудуть до Києва у другій половині квітня, зможуть в цьому переконатися.

"Ще за два роки до початку будівництва ми почали узгоджувати з усіма відповідальними структурами техпроект мосту – у всіх організаціях ми отримали "зелене світло", – запевняє Спасибко.

Також з'явилися чутки про можливі ушкодження тунелів метро під мостом. У КМДА запевняють, що всі потенційно небезпечні для метро роботи проводилися вночі, коли не ходили потяги: "Все робилося під контролем інженерів і проблем в тунелях не виявлено".

Відзначимо, що ми детально писали про конфлікт, який розгорівся навколо будівництва мосту.

Також нагадаємо, що в Києві почався масштабний ремонт "стомленого" Шулявського шляхопроводу. Як зараз виглядає перекритий міст і будівельний майданчик під ним – дивіться у відео "Сегодня".

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...
загрузка...