У Києві запустили цілодобову гарячу лінію з питань захисту прав споживачів. Городяни можуть скаржитися на неякісний товар або послуги за телефоном 15-51.
Тут людей проконсультують, що робити, якщо вас обважили, неякісно надали побутові послуги або погано відремонтували техніку.
У мерії обіцяють реагувати на скарги і впевнені, що така роз'яснювальна робота не дозволить недобросовісним підприємцям заробити на необізнаності покупців і створить умови для конкуренції на ринку надання послуг.
Як ми писали раніше, Контактний центр мерії, мабуть, єдине місце в місті, куди стікаються всі скарги киян по телефону 15-51. За минулий рік кількість заяв городян досягло майже мільйона, що на 15% більше, ніж в 2016 році.
Нагадаємо, раніше ми писали, що якщо ви не хочете довго чекати відповіді колл-центру – намагайтеся дзвонити в середу, в другій половині дня, а перед дзвінком – чітко сформулюйте свої питання, щоб не забирати час у іншого абонента.
Так ми розповідали про те, як працюється в великому колл-центрі.