Щотижня українські користувачі задають пошуку Яндекса понад півмільйона запитів зі словами "жіноче", "чоловіче", "для чоловіків" і "для жінок", у тому числі близько 95 тисяч з Києва та області. Серед таких запитів – , , і так далі. Три чверті подібних запитів надходить від жінок і лише чверть – від чоловіків, розповіли в "Яндексі".
Найчастіше українки уточнюють підлогу в запитах про одяг, взуття та аксесуари, які шукають як для себе самих, так і для чоловіків: , , . Другою темою серед жіночої аудиторії про "жіноче" на початку 2015 стала пенсійна реформа, а запити про секс і відносини посіли третє місце.
У запитах жінок про "чоловіче" на другому місці після одягу виявилися подарунки та привітання: , . На третьому – актуальна тема чоловічої зайнятості: , .
Серед чоловіків, які використовували в запитах гендерні уточнення, одяг також виявився найпопулярнішою темою у відношенні обох статей.
У запитах про "чоловіче" друге місце посіла тема краси та догляду. Головними атрибутами краси для чоловіків, судячи з такими запитами, є татуювання та зачіски: , , . На третьому місці – секс: , .
У запитах про жінок тема сексу виявилася ще популярнішою – вона на другому місці. Третє місце займають запити про ювелірні вироби – схоже, багато чоловіків на початку року шукали в інтернеті подарунки до свят для своїх супутниць: , , .
Також кияни запитували у Яндекса про жінок і "жіноче" таке: