Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Генеральний директор "Київавтодору" Олександр Густельов: "Нам вдалося відкрити проспект Перемоги на два роки раніше, ніж було заплановано"

6 жовтня 2016, 10:00

Новини Києва

З перших вуст. У цьому році з бюджету виділили на дороги майже 2 мільярди гривень. Олександр Густельов розповів нам, які об'єкти вже відремонтували, як впроваджуються нові технології і коли почнеться ремонт Кільцевої дороги.

ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ НЕ РЕМОНТУВАЛИ 36 РОКІВ

- В якому стані вам дісталося дорожнє господарство? І з якими проблемами зіткнулися? Чому в столиці такі погані дороги?

- За останні десять років в Києві було капітально відремонтовано лише 10% необхідної кількості доріг. Наприклад, залежно від категорії дороги повинні ремонтуватися раз на 8-10 років. Але є, до речі, той же проспект Перемоги, який експлуатувався без ремонту цілих 36 років. Або Південний міст, на якому після відкриття в 1990 році проводився тільки поточний ремонт, шляхопровід на проспекті Науки, який би не знав капітального ремонту з моменту здачі в експлуатацію в 1991 році, тобто 25 років тощо. Тобто нормативи прострочені в кілька разів, тому дороги в такому жалюгідному стані і на приведення їх у порядок буде потрібен певний відрізок часу. Природно, за два роки не реально вирішити всі проблеми, але ми щодня крок за кроком працюємо над цим.

- У бюджеті на 2016 рік на дороги виділено рекордну суму – майже 2 мільярди гривень. На які об'єкти пішли ці гроші?

- Дійсно, в цьому році на дороги виділено рекордну суму – майже 2 млрд. грн. Левова частка цих грошей пішла на капітальний ремонт і реконструкцію дорожніх об'єктів. Менша частина – на поточний ремонт і експлуатацію вулично-дорожньої мережі: щоденне прибирання сміття, полив, розмітку, ремонт пішохідних і транспортних огорож, зливової каналізації. Вперше за багато років значно збільшені роботи з середнього ремонту, який зовні майже не відрізняється від капітального. Так, наприклад, ми відремонтували вулиці Старонаводницьку, Ярославів Вал, Солом'янську, Преображенську, бульвар Верховної Ради, Золотоворітський проїзд і багато інших. Такий ремонт дає значно більший ефект порівняно з ямковим ремонтом. Ми отримуємо позитивні відгуки від киян. У перспективі прагнемо повністю піти від ямкового ремонту і перейти до капітального та середнього.

Реклама

ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ ВІДКРИЛИ НА ДВА РОКИ РАНІШЕ

- Які найважливіші магістралі відремонтували цього року?

- Найбільш значний об'єкт – це проспект Перемоги. В першу чергу тому, що закінчити його повинні були в 2018 році, а ми вже завершили практично всі роботи. Цей об'єкт унікальний і за термінами реконструкції, і з точки зору роботи іноземного підрядника, і за використанням будівельного матеріалу. Проспектом Перемоги займалася відома в усьому світі турецька фірма "Онур". Віталій Кличко пообіцяв відкрити проїжджу частину проспекту 24 серпня. І свою обіцянку виконав. Ми працювали в три зміни, але, головне, ми встигли до початку осені закінчити основні роботи, причому "Онур" дав п'ятирічну гарантію. Не можна не згадати, що раніше, до Дня міста, закінчили другий важливий об'єкт – капітальний ремонт бульвару Тараса Шевченка. У серпні закінчили капітальний ремонт вул. Мельникова і, мушу зазначити, досі продовжуємо отримувати позитивні відгуки про ремонт цього об'єкта. На вулиці Васильківській проводимо реконструкцію і капітальний ремонт. Вона не ремонтувалася 30 років і істотно постраждала, коли під нею побудували лінію метрополітену. Коли ми закінчимо всі роботи, вулиця стане дублером Голосіївського проспекту, а значить, зменшиться кількість заторів у цьому районі. Наступний показовий об'єкт – вулиця Гетьмана. Кількість транспорту, що проїжджає по цій магістралі, перевищує пропускну спроможність будь-якого міста. Ще один приклад – капітальний ремонт вулиці Саперно-Слобідської, яка до цього не знала повноцінного ремонту 30 років.

БІЛЬШІСТЬ МІЖКВАРТАЛЬНИХ ПРОЇЗДІВ ПО 40 РОКІВ НЕ РЕМОНТУВАЛИ

В тренді
Скучив за дружиною і не дали кредит: чому засуджені за неправдиве мінування дзвонили "102"
Ілюстрація

- Другий рік триває ремонт столичних дворів. Розкажіть, скільки планується відремонтувати їх цього року?

- Більшість міжквартальних проїздів по 40 років не ремонтувалися. Уявіть собі, 40 років! Ми зустрічаємо людей, які молодими заїжджали в будинки, а зараз вони літні кажуть: "Ми вперше побачили машину з асфальтобетоном в своєму дворі!" Минулого року був план – 490 міжквартальних проїздів. Ми дуже раціонально підійшли до ремонту: використовували збережені в хорошому стані люки і бордюри з цих же дворів. Така економія дозволила нам відремонтувати ще 80 дворів! Тобто замість 490 ми зробили 570. Цього року в плані капітального ремонту – 188 об'єктів, з яких на сьогодні ми вже 80 відремонтували і на 50-ти активно ведемо роботи, і ще 200 дворів чекають поточного ремонту. Зазначу, що двори – це не територія, за яку відповідає "Київавтодор". Але мер столиці Віталій Кличко поставив перед нами завдання привести в порядок двори для людей, і ми його виконуємо.

- Віталій Кличко нещодавно заявив, що незабаром розпочнуться роботи з реконструкції Кільцевої дороги...

- Кільцева дорога – дуже важлива для Києва магістраль. Дивно, що в столиці, в одному з найстаріших міст Європи, немає закільцьованої Кільцевої дороги. Нею зараз йде величезна кількість транзитного транспорту. Частина його навантажена понад норму і "вбиває" магістраль. І всім фурам доводиться їхати через центр міста. Відомі дані, що деякі вантажі втричі перевищують норму. Природно, такі вантажівки розбивають дорогу, утворюючи колійність. І міняти вже потрібно не тільки верхній шар асфальту, але і його основу. Попередньо на ремонт виділять 300 мільйонів гривень. Природно, під час робіт там будуть затори, автомобілістів попередимо про це заздалегідь, через ЗМІ, на жаль, цей тимчасовий дискомфорт доведеться потерпіти, зате потім буде відмінна дорога.

ГОЛОВНИЙ ПРИНЦИП КОМАНДИ КЛИЧКО – ЦЕ ВІДКРИТІСТЬ

- Більшість киян вважає "Київавтодор" організацією, де розкрадаються мільйони гривень. Як ви збираєтеся повертати довіру? Що змінилося після того, як мером став Віталій Кличко?

- По-перше, варто зазначити, що з приходом команди Кличка кардинально змінився сам підхід до ремонту і будівництва доріг. Думаю, кияни за останні два роки помітили масштабні роботи в усіх районах столиці. Ми стали приділяти більше уваги системі якості, поміняли підхід до вибору будівельних матеріалів, технологій, техніки. Сьогодні ми використовуємо всі нові технології, які існують в дорожньому світі. Ми почали не на словах, а на ділі вимагати від підрядників дотримання умов договору в частині гарантійних зобов'язань. Є маса прикладів, коли ми змушували недбайливих підрядників переробляти ремонт за свій рахунок. Це принцип роботи нашої команди. Ми закуповуємо найновіші зразки техніки. Наприклад, минулого року придбали багатофункціональні пилососи, які влітку прибирають вулиці, чистять, є навіть функція вологого прибирання. Взимку встановлюємо на них ємність для розкидання солі і обробляємо з їх допомогою тротуари і важкодоступні місця. Віталій Кличко під час поїздок за кордон при вивченні передового іноземного досвіду не забуває і про шляховиків, деякі його ініціативи нами вже успішно реалізовані, наприклад, підвищені пішохідні переходи, які так подобаються киянам, сучасні причепи безпеки, які "Київавтодор" робить власними силами, але за німецьким зразком. З приводу довіри киян думаю, що необхідно якісно та відкрито робити свою роботу – і це змінить негативний імідж, адже тільки справами можна щось виправити. І знову ж таки, стереотипи, які формувалися десятиліттями, притому заслужено, за одну мить не виправити. Ми над цим працюємо, і вже можна побачити певні результати. До того ж, головний принцип команди Кличка – це відкритість. Сьогодні ми відкриті до спілкування з киянами, з нами можна зв'язатися, в тому числі через соціальні мережі, ми прислухаємося до критики, виправляємо помилки і інформуємо киян про результати. Тому "Київавтодор" змінюється, і я хочу вірити, що кияни це вже відчувають.

ЄВГЕН БЛАНСЬКИЙ

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...
загрузка...