Електронна петиція "Зменшити кількість зовнішньої реклами на 50%" набрала необхідну кількість голосів і прийнята до розгляду. Ініціатива набрала 10154 голосів, при мінімально необхідних 10 000, повыдомили в прес-службі міської ради столиці.
"У Києві дуже багато зовнішньої реклами в порівнянні з будь-яким європейським містом. Це зменшує естетичну та туристичну привабливість міста, руйнує його унікальний історичний вигляд, відволікає водіїв під час керування авто, збільшує візуальне навантаження на киян", – зазначив автор петиції Андрій Косецький.
У зв'язку з цим, автор пропонує міській владі демонтувати незаконну "наружку", збільшити кількість інспекторів, які займатимуться перевіркою розміщення реклами та розширити "нульову" форматну зону в центрі міста. Зокрема, від реклами запропонували очистити Набережне шосе, Набережно-Хрещатицьку вулицю, Паркову дорогу, Дніпровський узвіз та бульвар Тараса Шевченка.