У міської влади-" наполеонівські " планиз розвиткудорожньо- транспортноїінфраструктури Києва.Якз'ясувала"Сегодня " ,внайближчі5-20роківвКиєві можез'явитися кількатунелів ,новімостичерезДніпроімагістралі ." Протяжністьмагістральноївуличноїмережізбільшитьсямайжев1,5рази ,буде ефективнішевикористовуватисяїїпропускназдатність .Зникнутьзаторинаперехрестях ,зменшатьсяавтомобільніпотокивцентральнійчастині міста ,будедосягнутабезпекатранспортногоіпішохідногоруху" ,- ділитьсяпланамизамдиректорадепартаментумістобудуваннята архітектуриАндрійВавриш .Мільярдигривень ,які потрібнінановідороги ,столичнавладахочевзятиу державита інвесторів.
МОСТИ І ТУНЕЛІ.У главкуархітектуринамрозповіли ,щовжевнайближчіп'ятьроків у столиціплануютьпобудуватидва тунелі :підБотсадомНАНУкраїнитавідвул .Фрунзедо вул .Чорновола." ТунельпідБотсадомнеобхіднийдлябудівництваправобережногоавтомобільногопідходудо Дарницькогомосту " ,- пояснюютьв " Київдормістпроект " .Дешевонововведеннямістуне обійдеться : одинпогоннийкілометртунелюбудекоштувати1 млрдгрн .Довжина жкожногозапланованогодо будівництватунелюскладе 2,5 км.
До2020-гохочутьпорадуватиі жителівТроєщини : владатакимає намірдобудуватибагатостраждальнийПодільський міст ,аразом ізним -і четвертугілкуметро .У подальшій перспективімістоможерозраховувати на іновімості :за найближчі15-20роківнамічено будівництвоПівнічного іПівденноготранспортнихпереходівчерезДніпро .
ЧОТИРИМАГІСТРАЛІ.Не забуваєміськвладаіпро дороги.Генплан ,який хочутьзатвердитивжевосени ,передбачає облаштуваннядекількохвулиць- магістралей( см .Інфографіку ) ."Длястворення безперервногоруху вздовжмістапередбачається створеннямагістральнихвулиць- хордза різними напрямками.Вмайбутньомумісто отримаєчотиритакзваніхорди ,якібуде взято відцентральноїчастиниміста .Іводіїотримаютьможливістьв'їздувцентрмістаз будьмагістральноїтраси" ,-кажезаступник головного архітектораАндрійВавриш .
ПІШОХІДНИЙ ЦЕНТР.Не відмовиласявладаі відпланівстворитипішохіднівулиці:Хрещатик ічастковоприлеглі донього вулиці ,івулицюСагайдачного .Припроектуванні ,будівництві тареконструкціївуличноїмережібудутьврахованівелосипеднісмуги ." Генпланомітранспортною схемоюпередбачено обмеженнярухулегковихавтомобілівнавулицяхміста , закриттярухунаокремихвулицях ,площахі перетворення їх напішохідні .Такожбудевведено платнийв'їздвцентральнупланувальнузонуміста" ,-розповілинамвдепартаментітранспортноїінфраструктури.З'являтьсявмісті ісмугидлябезперешкодногорухуміськтранспорту :автобусів ,трамваївітролейбусів .
ШУКАЮТЬГРОШІ.Знайти фінансуваннянаподібні проективнинішніхумовахважко, кажутьу мерії.Однак відпланів невідмовляються-уповаютьна залученняінвесторів ідержавно -приватнепартнерство ."ЦіпроектипередбаченіГенеральнимпланоміСтратегієюрозвитку Києвадо 2025року.Але всі мирозуміємоситуаціювкраїні .Враховуючи ,що реалізаціятакихоб'єктівобійдетьсяу мільярди ,-тількинаПодільський містпотрібно4,5 млрдгрн ,-впершучергубудеморозглядатидержавно -приватнепартнерство ,аінвесторможезайтинаринок тількиза умови політичноїта економічноїстабільності" ,- сказалинамвтранспортнійкомісіїКиївради.