Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Електронний квиток у Києві: як купити і поповнити в автоматі (інфографіка)

9 серпня, 09:28

Василий Михальчук

Незважаючи на те що на автоматі є відсік для видачі здачі, отримати її не вдасться

/ Фото: Григорій Салай, "Сегодня"

У столичній підземці з'явилися автомати з продажу е-квитків. Перші три вже запрацювали на станціях "Хрещатик", "Академмістечко" і "Площа Льва Толстого". "Сьогодні" їх протестували.

Е-автомати перебувають у віданні КП "ГІОЦ". За задумом, вони і поповнюють, і продають е-квитки Kyiv Smart Card, а також пізніше почнуть продавати QR-коди для одноразових поїздок (почне працювати з 1 листопада). Меню на екрані боксу складається з трьох вищевказаних позицій, плюс четверта – інструкція, але вона, на жаль, не доступна.

/ Фото: Григорій Салай, "Сегодня"

Через це і виникає безліч проблем. З першого погляду не зрозуміло, куди вставляти транспортну карту. Нагадаємо, вона коштує 50 гривень. Справа в тому, що на автоматах є два віконця: "Поповнення е-квитка" вгорі боксу і "Е-квиток" внизу. Верхнє віконце призначене для зчитування транспортної карти і поповнення її поїздками, а нижня – для покупки е-квитка (звідти вилізе нова карта після оплати). Якщо користувач вставить карту в нижнє віконце, то її "з'їсть" автомат (якщо таке сталося, телефонуйте на гарячу лінію "ГІОЦ" – 044-366-55-55). 

Щоб подивитися картинку в більшому розмірі, відкрийте її в новому вікні.

Кияни незадоволені відсутністю інструкцій.

"Зазвичай, коли вводять якісь нововведення в метро, то вішають плакати з інструкціями, а тут такого не передбачили", – скаржиться киянка Марія Кадомська. Коли кореспонденти тестували автомат, то до нас підійшла навіть касир станції і попросила показати, як він працює. "Люди постійно скаржаться на ці автомати, ми і хочемо допомогти, але нам самим ніхто не пояснював, як вони працюють", – поділилася з нами касир станції "Хрещатик". 

ЯК ПЛАТИТИ. З покупкою і поповненням е-квитка проблем у нас не виникло. І тому досить вставити карту в верхнє віконце і ввести за допомогою кнопкової клавіатури потрібну кількість поїздок. Розрахуватися за поїздки можна як готівкою, так і за допомогою банківської карти, але тільки такої, на якій є PayPass. Автомат приймає купюри від однієї гривні до 200 і монети – 1, 2, 5, 10 гривень. Кредитку потрібно докласти на невеликий банківський термінал чорних кольорів, і вона миттєво списує кошти. На мобільний телефон приходить підтвердження про оплату. 

/ Фото: Григорій Салай, "Сегодня"

ЧЕК НА ЗДАЧУ. Незважаючи на те що на автоматі є відсік для видачі здачі, отримати її не вдасться. Замість цього бокс видає чек з 16-значним кодом. У ньому зашифрована здача. Його можна використовувати при наступному поповненні е-квитка таким чином: коли на екрані автомата з'явиться повідомлення "Внести гроші", то відразу ж спливає поле для введення коду. Також залишок можна використовувати і на терміналах платіжної системи "2click".

"Здачу можна також використовувати для поповнення телефону або банківської карти на терміналах "2click", – пояснили нам в техпідтримку е-квитка. 

В КП "ГІОЦ" обіцяють усунути всі проблеми до переходу міста на нову систему оплати проїзду, яка, нагадаємо, відбудеться 31 жовтня. До цього часу повністю перестануть продавати жетони в метро, в іншому транспорті перестануть користуватися звичними квиточками або проїзними. А ще 207 таких е-автоматів запрацюють на всіх станціях метро і на зупинках міськтранспорту.

Нагадаємо, що раніше журналісти знайшли автомат з продажу е-квитків, який не приймав банківські картки для оплати і купюри номіналом 500 гривень.

Також читайте результати перевірки "Сьогодні" впровадження нової системи оплати проїзду насправді.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...