Міська влада спільно з представниками ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" працюють над розробкою параметрів нових електропотягів для ліній міського сполучення ЕКр8. Надалі їх планується використовувати для маршрутів міської електрички. Про це заявив радник голови КМДА Олександр Кава.
"Ми стали першими на пострадянському просторі, хто сформував завдання для електропотягів міського сполучення. Раніше на таких маршрутах, які зараз існують в Києві, використовувалися лише адаптовані електропоїзди для приміського сполучення", – пояснив він.
При цьому міське з'єднання вимагає принципово інших підходів до рухомого складу.
"Електропотяги для міських ліній повинні бути обладнані широкими дверима по 3-4 з кожного боку вагона для забезпечення швидкої посадки-висадки, широкими герметичними міжвагонними проходами, які дозволять пасажирам без проблем пересуватися по електропотягу, поручні для стоячих пасажирів. Крім того, в вагонах повинна бути забезпечена така компоновка сидінь, яка дозволить вільно пересуватися по салону", – сказав Кава.
Читайте також:
- Київську міську електричку атакують підлітки
- Оновлена міська електричка: від Троєщини до Петрівки можна дістатися за 7 хвилин
- Міська електричка в Києві тепер ходитиме кожні 17 хвилин
- Проїзд у київській міській електричці подорожчає
- У Києві розвиватимуть міську електричку
- Київську електричку обладнали GPS